Spēles elementi 6. klases skolēnu rakstītprasmju attīstībai angļu valodas stundās
Автор
Ceļmale, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba Spēles elementi 6. klases skolēnu rakstītprasmju attīstībai angļu valodas stundās mērķis ir noskaidrot, kā spēles elementi var palīdzēt attīstīt 6. klases skolēnu rakstītprasmes angļu valodas stundās. Izvēlētā pētījuma metode bija gadījuma izpēte, kurā piedalījās vienas Rīgas sākumskolas 6. klases 10 skolēni. Pētījumā tika izmantotas tādas datu vākšanas metodes kā novērošana, anketēšana un skolēnu pašvērtējums. Pētījuma rezultātā secināts, ka 6. klases skolēni savas angļu valodas runāšanas prasmes vērtē augstāk nekā rakstītprasmes, jo īpaši pareizrakstību. Vislielākās grūtības skolēniem sagādāja vārdu pareizrakstība. Skolēni diezgan pozitīvi novērtēja spēles elementu izmantošanu angļu valodas stundās. Spēles elementi var tikt izmantoti jēgpilnai pareizrakstības uzlabošanai, tomēr nepieciešams plānot šos elementus ilgtermiņā. Lai spēles ne tikai izklaidētu skolēnus, bet arī veicinātu mācīšanos, nepieciešams tās mērķtiecīgi iekļaut stundu plānos. The aim of the Diploma Paper Game Elements to Develop Students’ Writing Skills in English Lessons for Grade 6 is to find out how game elements can help to develop the writing skills of 6th grade students in English lessons. The chosen research method was a case study in which 10 students of the 6th grade of one primary school in Riga participated. Data collection methods such as observation, questionnaires and student self-assessment were used in the study. As a result of the research, it was concluded that 6th grade students rate their English speaking skills higher than their writing skills (spelling). The biggest difficulty is the spelling of words. Students rate the inclusion of game elements in the lesson quite positively, however, one should be careful with whether the games promote learning or simply allow the student to have fun during the lesson. Game elements can be used for a meaningful improvement in spelling, however, it is necessary to plan these elements in the long term.