• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

VĒSTURES TERMINU APGUVES VEICINĀŠANA MAZĀKUMTAUTĪBU SKOLĒNIEM 7. KLASĒ

Thumbnail
Öffnen
299-102434-Hirssons_Estris_eh23005.pdf (984.6Kb)
Autor
Hiršsons, Estris
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba autors: Estris Hiršsons. Diplomdarba nosaukums ir “Vēstures terminu apguves veicināšana mazākumtautību skolēniem 7.klasē ”. Darbā tiek sniegts ieskats izaicinājumos ar kādiem, ikdienā nākas sastapties pedagogam pasniedzot vēsturi latviešu valodā mazkumtautību skolēniem septītajās klasēs, sniedzot praktisku informāciju par macību metodes piemērošanu, kas spētu vienlaicīgi nodrošināt gan vēstures terminu apguvi, gan latviešu valodas prasmju uzlabošanu. Diplomdarbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskā pētījuma. Diplomdarba pirmajā daļā tiek apkopotas un analizētas plašāk zināmās mācību metodes, un aplūkota citu valstu pieredze skolu reformās. Otrajā nodaļā, atbilstoši izvēlētajām pētījuma metodēm (pedagoģiskais eksperiments, pedagoģisā vērošana un skolotāju/skolēnu anketēšana), tiek atspoguļota pētījuma norise, analizēti un apkopoti iegūtie rezultāti. Pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka vēstures terminu apguve mazākumtautību klasēs ir tieši saistīta ar skolena latviešu valodas prasmēm, kas uzlabojas, ja mācību stundās, kā pamatmetode tiek piemērota lasīšana. Darba struktūra: ievads, divas nodaļas, 5 attēli, 1 tabula, 4 diagrmmas, secinājumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts (21 vienības), darba apjoms ir 35. lpp. Atslēgas vārdi: vēstures terminu apguve 7.klasēs, latviešu valodas prasmes, lasīšana vēstures stundās, mācību metode vēstures stundās mazakumtautību klasēs.
 
Author: Estris Hiršsons. Title: The Promotion of History Term Acquisition for Minority Students in Grade 7 Annotation: This thesis examines the challenges faced by educators teaching history in Latvian to seventh-grade minority students and provides practical information on instructional methods that simultaneously enhance the acquisition of history terms and improve Latvian language skills. The work consists of a theoretical part and an empirical study. The first part compiles and analyzes well-known teaching methods and examines other countries' experiences with school reforms. The second part details the research process according to the chosen methods (pedagogical experiment, pedagogical observation, and surveys of teachers and students), and presents the analyzed and summarized results. The study concludes that the acquisition of history terms in minority classrooms is directly linked to the students' proficiency in Latvian, which improves when reading is used as the primary teaching method during history lessons. Structure: The thesis includes an introduction, two chapters, five pictures, one table, four diagrams, conclusions, a list of references and sources (21 items), and is 35 pages long. Keywords: acquisition of history terms in grade 7, Latvian language skills, reading during history lessons, teaching method in history lessons for minority classes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68515
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV