• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jēgpilna spēles elementu izmantošana svešvalodu mācību stundās

Thumbnail
Öffnen
299-102464-Petersone_Anna_ap20052.pdf (2.820Mb)
Autor
Pētersone-Karlsone, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Liepa-Nagle, Ilze
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma ir “Jēgpilna spēles elementu izmantošana franču valodas kā trešās svešvalodas mācību stundās, 12. klasē.” (Effective use of game elements in French as the third foreign language lessons in the 12th grade). Temata izvēli noteica nepieciešamība izpētīt veidus, kā svešvalodas skolotājs var jēgpilni pielietot spēles elementus savās stundās, nepazaudējot mācību darbam paredzēto laiku. Pētījuma mērķis ir izzināt, ar kādiem paņēmieniem franču valodas pedagogs var efektīvi izmantot spēles elementus savā pedagoģiskajā darbā ar 12. klašu skolēniem, kuri apgūst 3.svešvalodu. Darba izstrādes sākumā tika uzdoti vairāki pētnieciskie jautājumi un uzstādīti darba uzdevumi. Galvenie uzdevumi - veikt teorētisku pētījumu par spēļu izmantošanu svešvalodu stundās; izvēlēties vispiemērotāko spēļu klasifikācijas modeli sava mācību moduļa izstrādei; veikt empīrisku pētījumu ar 12. klašu skolēniem, ietverot mācību moduli franču valodas mācību priekšmetā, kura ietvaros pedagogs iekļāvis trīs dažādu spēļu veidus; izdarīt secinājumus par to, kā pedagogs var padarīt savu mācību procesu jēgpilnāku un efektīvāku izmantojot spēles un to elementus savā pedagoģiskajā procesā. Pētījuma noslēgumā secināts, ka skolotājam gatavojoties jāiegulda plānošanas darbs ne vien spēles materiāla sagatavošanā, bet jāparedz stundas aktualizācijas daļā kopā ar skolēniem nospraust stundas robežas, kā arī, refleksijas daļā, reflektēt par stundā apgūto. Spēle viena pati nav efektīva visu mācību pasākumu īstenošanā. Darbs saturā ir divas daļas – teorētiskā un praktiskā, nobeigumā iekļauti secinājumi un literatūras saraksts, pievienoti vairāki pielikumi.
 
The name of this diploma thesis is “Effective use of game elements in French as the third foreign language lessons in the 12th grade” (Jēgpilna spēles elementu izmantošana franču valodas kā trešās svešvalodas mācību stundās, 12. klasē). The choice of the topic was determined by the need to explore the ways in which the foreign language teacher can meaningfully apply the elements of the game in their lessons, without losing the time allocated for teaching work. The aim of the study is to find out with which techniques a French language teacher can effectively use game elements in his pedagogical work with 12th grade students who are learning French as a 3rd foreign language. At the first part of the thesis, several research questions were asked and work tasks were set. Main tasks - to conduct a theoretical study on the use of games in foreign language classes; to choose the most suitable game classification model for the development of the learning module at use; to conduct an empirical study with 12th grade students, using a module, developed by the teacher, incorporating three different types of games; to draw conclusions about how a teacher can make his teaching process more meaningful and effective by using games and their elements in his teaching process. At the end of the study, it was concluded that the teacher should invest planning work not only in the preparation of the game material, but also plan to define the boundaries of the lesson together with the students in the actualization phase of the lesson, as well as, in the reflection phase, reflect on what was learned in the study. The game alone is not effective in implementing all learning events.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68517
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV