Rakstītprasmes attīstības veicināšana krievu valodā kā svešvalodā 5. klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
Автор
Kazaka, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Margeviča-Grinberga, Ieva
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā "Rakstītprasmes attīstības veicināšana krievu valodā kā svešvalodā 5.klases skolēniem ar mācīšanas traucējumiem" pētījuma mērķis ir izpētīt 5. klases skolēnu ar mācīšanās traucējumiem rakstītprasmes attīstību krievu valodā un pielietot praktiskus risinājumus rakstītprasmes pilnveidei. Bakalaura darba pētījuma veids ir gadījuma pētījums. Tika izmantota gadījuma izpēte, tai skaitā dokumentu analīze un skolēna pedagoģiskā novērošana. Pētījuma laikā tika izveidota diagnostikas lapa, kas palīdz noteikt, ar kādiem problēmjautājumiem ir saskaras skolēns. Tika izveidoti un aprobēti mācību materiāli skolēnam ar mācīšanas traucējumiem, kas var veicināt skolēna rakstītprasmi. Bakalaura darba noslēgumā tika veikti secinājumi un veidoti ieteikumi skolotājiem – kam ir nepieciešams pievērst uzmanību, strādājot ar skolēnu. The bachelor's thesis " Fostering the Development of Writing Abilities in Russian for 5th Grade Students with Learning Disabilities" aims to investigate the development of writing skills in Russian among 5th grade students with learning disabilities and to apply practical solutions for improving these skills. The study is a case study, utilizing methods such as document analysis and pedagogical observation of the student. During the study, a diagnostic sheet was developed to identify the specific problem areas the student is facing. Educational materials were created and tested for students with learning disabilities, which can enhance their writing skills. The thesis concludes with findings and recommendations for teachers, highlighting the areas to focus on when working with such students.