5 – 6 gadīgo bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
Author
Dvinska, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kriščune, Jolanta
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats – “5 – 6 gadīgo bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā”. Bakalaura darba mērķis - Izzināt literatūras nozīmi 5 – 6 gadīgo bērnu radošās darbības sekmēšanā. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām – teorētisās un empīriskās daļas. Teoretīskajā daļa – tika analizēta bērnu radošās darbības attīstība dažādu autoru skatījumā. Analizēta bērnu iztēle un fantāzija to saistība ar radošu darbību. Tiek analizēta 5 – 6 gadīgo bērnu attīstība, domāšana, emocijas, atmiņa, runa, uztvere. Tika analizēta literatūras nozīme 5 – 6 gadīgo bērnu radošās darbības attīstība. Tiek analizēta dažāda literatūara, kura atbilst bērnu vecumposmam. Empirīskajā daļa – tika analizēta praktiskā darba pieredze, bērnu zīmējumi, pašu bērnu sacerētās pasakas, kā arī vecāku anketēšana. Pētījuma noslēgumā darba autore veic secinājumus, pārliecinās vai izvirzītā hipotēze apstiprinās vai nē. The topic of the bachelor's thesis – “Promoting the creative activity of 5-6-year-old children in the process of getting to know literary works”. The aim of the bachelor's work - To find out the importance of literature in promoting the creative activity of 5-6 year old children. The bachelor thesis consists of 2 parts - theoretical and empirical part. In the theoretical part - the development of children's creative activity was analyzed from the point of view of various authors. Children's imagination and fantasy are analyzed in relation to creative activity. The development, thinking, emotions, memory, speech, perception of 5-6-year-old children are analyzed. The importance of literature in the development of creative activity of 5-6 year old children was analyzed. Different literature that corresponds to the age of children is analyzed. In the empirical part - practical work experience, children's drawings, fairy tales written by children themselves, as well as parent questionnaires were analyzed. At the end of the research, the author of the work makes sure whether the proposed hypothesis will be confirmed or not.