Grupu darba izmantošana skolēnu iesaistes veicināšanai matemātikas stundās 7.klasē
Author
Siliņa, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
. Diplomdarba “Grupu darba izmantošana skolēnu iesaistes veicināšanai matemātikas stundās 7.klasē” teorētiskajā daļā ir aprakstīta grupu darba metodes izmantošana mācību stundās un izstrādāti skolēnu iesaistes novērtēšanas kritēriji, balstoties uz analizēto literatūru. Darba pētnieciskajā daļā tika veikta skolēnu novērošana un iesaistes novērtēšana frontālu un grupu darbu stundās, balstoties uz izstrādātajiem skolēnu iesaistes novērtēšanas kritērijiem, kā arī tika izvērtēta un analizēta skolēnu iesaiste mācību procesā grupu darbu un frontālu stundu laikā. Darbā iegūtie rezultāti pamato grupu darba izmantošanas efektivitāti skolēnu aktīvas iesaistes veicināšanai matemātikas stundās, kā arī sniedz ieteikumus grupu darba organizēšanai matemātikas stundās. Darbā ir 3 nodaļas un 9 apakšnodaļas, 12 attēli, 5 tabulas, 4 pielikumi. Atslēgvārdi: grupu darbs, iesaistīšanās mācību procesā, iesaistes novērtēšanas kritēriji. . The theoretical par of the diploma thesis “The use of group work to enhance students' involvement in mathematics lessons in 7th grade” describes the use of the group work method in lessons and develops criteria for evaluating student involvement, based on the analyzed literature. Within the research part, observation of students’ involvement in frontal and group work lessons was carried out, based on the developed criteria for evaluating student involvement, also the involvement of students in the learning process during group work and frontal lessons was evaluated and analyzed. The results obtained in the thesis substaniate the effectiveness of using group work to promote active involvement of students in mathematics lessons, as well as provide recommendations for organizing group work in mathematics lessons. Thesis consists of 3 chapters and 9 subsections, 12 pictures, 5 tables, 4 appendices. Keywords: group work, involvement in the learning process, evaluation criteria of involvement.