• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sadarbības pilnveidošana 9. klases skolēniem bioloģijas tematā "Kā rodas jauns organisms?"

Thumbnail
Открыть
299-103628-Loris_Gustavs.Daniels_gl18018.pdf (516.5Kb)
Автор
Loris, Gustavs Daniels
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Sadarbības pilnveidošana 9. klases skolēniem bioloģijas tematā "Kā rodas jauns organisms?". Autors: Gustavs Loris. Darba vadītāja: Vad. pētn. Dr. paed. Rita Birziņa. Diplomdarbs, 42 lappuses, 5 attēli, 4 tabulas, 29 literatūras avoti, 9 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot, vai ar strukturētu pieeju 9. klases skolēni bioloģijas tematā "Kā rodas jauns organisms?" uzrādīs augstāku akadēmisko sniegumu un sadarbības prasmes grupu darbā. Darba metodes veido pedagoģiskais novērojums, kritērijos balstīts akadēmiskā snieguma vērtējums un aptauja. Ir secināts, ka uzdevumā ar sadarbību noteicošiem elementiem, konkrētām darba lomām skolēni uzrāda augstāku akadēmisko sniegumu un labākas sadarbības prasmes darba izstrādē, kā arī skolēniem ir augstāka skaidrība un atbildība par savu veicamo uzdevumu. Būtiskus izaicinājumus sagādā nepietiekamas sadarbībai pakārtotās prasmes, galvenokārt, komunikācijas prasmes, kuras ir attīstāmas ilgākā laika posmā.
 
Development of cooperation of 9th grade students in the biology topic of "How a new organism is created?". Author: Gustavs Loris. Supervisor: Sen. res. Dr. paed. Rita Birziņa. Diploma thesis, 42 pages, 5 figures, 4 tables, 29 references, 9 attachments. In Latvian. Aim of this thesis is to find out, whether with structured approach 9th grade students will show higher academic achievement and cooperation skills in group work in the biology topic of "How a new organism is created?". Methods comprise pedagogic observation, academic achievement assessment based in criteria, and a survey. It is concluded that in a group task with cooperation promoting elements students show higher academic achievement and better cooperation skills during work, also the students have greater clarity and responsibility in their specific task. Significant challenges are posed by insufficient cooperation subordinate skills, as communication skills, which are to be developed in a longer period of time.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68579
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV