Grafiskā identitāte video filmēšanas uzņēmumos
Автор
Zarņicins, Aleksandrs Julians
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Grāvelsiņa, Elīna
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Grafiskā identitāte mūsdienās ir neatņemama uzņēmuma darbības sastāvdaļa, kura kalpo kā produkta vai pakalpojuma kvalitātes rādītājs, reklāma un atpazīstamības elements. Tā sniedz iespēju klientam vai pircējam atpazīt un iegaumēt konkrēto produktu vai pakalpojumu. Balstoties uz teorētisko un pētniecisko daļu, šī darba mērķis ir izstrādāt grafisko identitāti video pakalpojumu sniegšanas uzņēmumam “LURF Visuals”, ņemot vērā uzņēmuma vērtības un vēlmes attiecībā uz tā vizuālo noformējumu. Lai padziļināti izpētītu galveno grafiskās identitātes elementu, kurš ir logotips, darba ietvaros tiek veikta 20 dažādu video pakalpojumu sniegšanas uzņēmumu logotipu analīze ar mērķi izvirzīt trīs galvenos logotipa izstrādes stilus, kuru kombinācija tiek izmantota, lai izstrādātu uzņēmuma “LURF Visuals” logotipu. Graphic identity is an integral part of any organization nowadays, serving as an indicator of the quality of its product or service, working as an element of advertisement and recognition. It enables the client or customer to recognize and remember the product or service. Based on the theoretical and research part, the aim of this work is to develop a graphic identity for the video service company "LURF Visuals" by taking into account the company's values and wishes regarding the visual design of their organization. In order to study the main element of the graphic identity – the logo – in depth, the work includes an analysis of 20 different logos of video service companies, with the aim of identifying three main logo design styles, the combination of which will be used to design the logo of “LURF Visuals”.