• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību uzdevumi interpretēšanas prasmes veicināšanai matemātikā 8.klasē

Thumbnail
Öffnen
299-103877-Feldmane_Baiba_bf20005.pdf (1.731Mb)
Autor
Feldmane, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā autore ir pētījusi teksta interpretēšanas prasmju pilnveidi 8. klašu matemātikas mācību stundās, izmantojot mērķtiecīgi izvēlētus mācību materiālus un metodes. Darbā ir veikta skolēnu teksta interpretēšanas prasmju diagnostika, izveidoti metodiskie ieteikumi skolotājiem šo prasmju pilnveidei. Apkopojot iegūtos rezultātus, ir noskaidrots, ka interpretēšanas prasmju attīstīšana, izmantojot atgādņu veidošanu, akadēmiskā teksta lasīšanu, lasīšanas un rakstīšanas uzdevumu apvienošanu un diskutēšanu, pilnveido skolēnu tekstpratību. Bakalaura darbs sastāv no piecām nodaļām, sešiem pielikumiem, 18 attēliem un 19 tabulām. Atslēgvārdi ir tekstpratība, interpretēšanas prasme, atgādnes, akadēmisku tekstu lasīšana, rakstīšanas un lasīšanas apvienošana uzdevumos, diskusija.
 
In the Bachelor's work, the author has studied the development of text interpretation skills in 8th grade maths teaching classes using targeted learning materials and techniques. The work has diagnosed literacy skills for interpreting the text of pupils, developed methodological recommendations for teachers to improve these skills. By summarising the results obtained, it has been established that developing interpretation skills through reminder-making, academic text reading, combining reading and writing tasks and discussion improves pupils literacy. The Bachelor's work consists of five chapters, six attachments, 18 images and 19 tables. Keywords include literacy, interpreting skills, reminders, reading academic texts, combining writing and reading in tasks, discussion.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68594
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV