• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālā identitāte

Thumbnail
Öffnen
299-103932-Kudrjavceva_Diana_dk20073.pdf (3.515Mb)
Autor
Kudrjavceva, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālā identitāte”, un tā mērķis ir, pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem, izstrādāt dabīgās kosmētikas ražotāja vizuālo identitāti. Teorētiskajā daļā tiek izpētīti vizuālās identitātes pamatelementi, iepakojuma veidi, funkcijas, ilgtspējība un etiķešu veidi. Tika veikta padziļināta iepakojuma, to funkciju un veidu, to vidū etiķešu, izpēte, un tika izpētīts arī dabīgās kosmētikas līdzekļu iepakojuma raksturojums, arī analizēti un izpētīti 20 Latvijas kosmētikas ražotāju etiķešu paraugi. Veicot dabīgās kosmētikas etiķešu analīzi pēc noteiktiem kritērijiem, tika apkopoti secinājumi, kas izmantoti vizuālās identitātes izstrādē.
 
The subject of the Bachelor's work is “Visual identity of the natural Cosmetics manufacturer,” and aims to develop the visual identity of the natural Cosmetics manufacturer based on the studies conducted. The theoretical part explores basic elements of visual identity, types of packaging, functions, sustainability and types of labels. An in-depth examination of the packaging, its functions and types, including labels, was carried out, and the characteristics of the packaging of natural cosmetics were also examined, as well as 20 samples of labels of Latvian cosmetic manufacturers were analysed and examined. The analysis of natural cosmetics labels on the basis of certain criteria brought together the conclusions used to develop visual identity.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68606
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV