Adaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Lagzdiņa, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbu izstrādāja: Marta Lagzdiņa Kvalifikācijas darba nosaukums: Adaptācijas sekmēšana 2-3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski izzināt un izpētīt jaunākā pirmskolas vecuma bērnu adaptācijas veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām. Darbā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums. Darba apjoms 33 lapaspuses, 3 tabulas, 6 attēli, 2 pielikumi, 32 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgas vārdi: adaptācija, adaptācijas process, vecumposma attīstība, adaptācijas sekmēšana. Darba pirmā daļa: tiek apskatīts adaptācijas jēdziena un adaptācijas procesa skaidrojums teorētiskajās atziņās, ir apkopotas teorētiskās atziņas par 2 līdz 3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesu pirmsskolas izglītības iestādē, Darba otrā daļa : Empīriski tiek veikts pētījums par adaptācijas sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Qualification work by: Marta Lagzdiņa Title of qualification work: Promoting adaptation in pre-school education for 2-3 year olds The aim of the qualification: theoretically explore and investigate the possibilities of promoting the adaptation of younger pre-school children in pre-school educational institutions Content of qualification work: The qualification consists of two chapters and seven subsections. The theoretical and practical research is carried out. The scope of the thesis is 33 pages, 3 tables, 6 figures,2 annexes, 32 bibliographical sources. Keywords: adaptation, adaptation process, age-appropriate development, promoting adaptation. The first part of the work: the explanation of the concept of adaptation and the process of adaptation in theoretical knowledge is examined, theoretical knowledge about the adaptation process of 2- to 3-year-old children in a preschool educational institution is collected, Second part of the work: An empirical study on the promotion of adaptation in pre-school education.