• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas internetā īpatnības un analīze.

Thumbnail
Открыть
303-33192-_Skels_Modris_ms07119.pdf (3.316Mb)
Автор
Šķēls, Modris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra  darba  autors: Modris  Šķēls Maģistra  darba  nosaukums:  "Mārketinga  komunikācijas  internetā  īpatnības  un  analīze." Maģistra   darba   mērķis:   izpētīt   reklāmas   efektivitāti   internetā   no   uzņēmēju,   industrijas   pārstāvju   un   patērētāju   pozīcijām   interneta   mārketinga   rakursā,   lai   izstrādātu   ieteikumus   mārketinga  komunikācijas  uzlabošanai  Latvijas  uzņēmumos. Mērķa  sasniegšanai  izvirzītie  uzdevumi:   1. teorētisko  avotu  analīze  interneta  mārketinga  īpatnību  noskaidrošanai; 2. interneta  meklētājprogrammu  izpēte; 3. sociālo  mēdiju  analīze; 4. semantiskās  reklāmas  izpēte; 5. praktiskais  pētījums,  aptaujājot  uzņēmējus,  patērētājus  un  industrijas  speciālistus. Maģistra  darbā  izmantotas  teorētiskās  un  empīriskās  pētījumu  metodes:  monogrāfiskā,  ar   tās   palīdzību   apkopoti   teorētiskie   aspekti;;   grafiskās   - ar   tām   sniegti   pārskatāmāki   analīzes   salīdzinājumi;;   sekundāro   datu   analīzē   izmantotas   matemātisko   aprēķinu   metodes.   Rezultātu   izvērtēšanai   un   priekšlikumu   izteikšanai   autors   piemēroja   kvalitatīvās   pētījumu   metodes   loģisku   atziņu  iegūšanai.   Maģistra   darbs   strukturēts 4 daļās.   Pirmās   trīs ietver interneta   mārketinga,   meklētājprogrammu,   sociālo   mēdiju   un   semantiskās   reklāmas   izpēti   teorētiskā   rakursā.   Ceturtās nodaļas  ietvaros  autors  veic praktisko  pētījumu,  aptaujājot  uzņēmējus,  patērētājus  un  industrijas   speciālistus. Maģistra  darba  apjoms  ir  93 lpp.  Darbā  izmantoti  47 attēli,  10 tabulas, 3 pielikumi. Atslēgas   vārdi:   interneta   mārketings,   meklētājprogrammas,   sociālie   mēdiji,   semantiskā   reklāma.
 
Master's thesis author: Modris Skels Title of master's thesis: "Internet marketing communication features and analysis." Master's thesis purpose: to explore efficiency of advertisement in internet from entrepreneur, consumer and industry professional positions, to develop recommendations how to increase quality of communication for Latvias company`s. Tasks to reach master's thesis purpose: 1. internet marketing theoretical analysis ; 2. search engine research in marketing aspect; 3. analysis of social media 4. research of semantic advertising 5. practical research, surveying entrepreneurs, consumers and interviewing industry professionals. In master's thesis there are used methods of the theoretical and thumbrule research: monographic to summarize theoretical aspects; graphic, to give more evident analysis comparisons; in analysis of the second data author used mathematical methods of calculations. For appreciation of results and for suggestion making author used qualitative analysis to get logical cognitions. Master's thesis is structured in 4 parts. First three chapters include theoretical analysis of internet marketing, search engine marketing, social media and semantic advertising. In fourth chapter author is making practical research, analysing results of enterprise and consumer surveys, and - interviews with industry specialists. Master's thesis includes 93 pages. There are included 47 images, 10 tables, 3 appendix. Key words: internet marketing, search engine marketing, social media, semantic advertising.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6866
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV