• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Celtniecības rotaļas matemātisko priekšstatu attīstībai āra nodarbībās bērniem pirmsskolas izglītības trešajā posmā

Thumbnail
Открыть
299-105692-Pumpure_Anita_ap22137.pdf (3.631Mb)
Автор
Pumpure, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autors: Anita Pumpure Darba nosaukums: Celtniecības rotaļas matemātisko priekšstatu attīstībai āra nodarbībās bērniem pirmsskolas izglītības trešajā posmā Darba mērķis: pētīt celtniecības rotaļas matemātisko priekšstatu attīstībai āra nodarbībās bērniem pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Darba ietvaros veikta teorētisko avotu analīze par bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos un āra nodarbību ietekmi uz bērnu attīstību, kā arī empīrisks pētījums ar 30 bērniem vecumā no 5 līdz 7 gadiem. Pētījuma rezultāti apliecina, ka celtniecības rotaļas veicina matemātisko priekšstatu attīstību, īpaši uzlabojot bērnu spēju uztvert un salīdzināt formas, lielumus un telpiskās attiecības. Darbs sastāv no 54 lapaspusēm, 10 attēliem, 5 tabulām, 25 izmantotiem literatūras avotiem, 13 pielikumiem. Atslēgas vārdi: celtniecības rotaļas, pirmsskola, matemātiskie priekšstati, āra nodarbības.
 
Author: Anita Pumpure Title: Construction Play for Developing Mathematical Concepts in Outdoor Activities for Children in the Third Stage of Preschool Education The aim of the study: to explore the role of construction play in developing mathematical concepts in outdoor activities for children in the third stage of preschool education. The research involves an analysis of theoretical sources on the formation of children's mathematical concepts and the impact of outdoor activities on child development, as well as an empirical study conducted with 30 children aged 5 to 7 years. The results confirm that construction play fosters the development of mathematical concepts, particularly enhancing children's ability to perceive and compare shapes, sizes, and spatial relationships. The work consists of 54 pages, 10 illustrations, 5 tables, 25 references, 13 appendices. Keywords: construction play, preschool, mathematical concepts, outdoor activities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68691
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV