Negatīvo emociju pārvarēšanas veidi pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem
Автор
Daņķe, Jolanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Дата
2025Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes studente Jolanda Daņķe. Kvalifikācijas darba nosaukums “Negatīvo emociju pārvarēšanas veidi pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem”. Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot negatīvo emociju pārvarēšanas veidus pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem un izstrādāt ieteikumus to mazināšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētītas emocijas, to būtības raksturojums, emociju attīstība un pašregulācijas veidošanās 3-5 gadus veciem bērniem, kā arī, kā pieaugušais var iesaistīties bērna emociju pašregulācijas attīstībā. Empīriskajā daļā tika apzināta reālā situācija un veikta 3-5 gadus vecu bērnu negatīvo emociju pārvarēšanas veidu izpēte pirmsskolā, kā arī metodisko materiālu izstrāde negatīvo emociju pārvarēšanai pirmsskolā 3-5 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darbs sastāv no 46 lappusēm, t.sk. 4 tabulām, 5 attēliem, 9 pielikumiem. Izmantoti 33 literatūras avoti. The qualification work was developed by Jolanda Daņķe, a student of the Faculty of Education, Science and Psychology, University of Latvia. Title of qualification work Ways of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children. The aim of the qualification work is to find out the ways of coping with negative emotions in pre-school 3-5 year old children and to develop recommendations to reduce them. The qualification consists of a theoretical and an empirical part. The theoretical part deals with emotions, their nature, development and self-regulation of emotions in 3-5 year old children, as well as adult involvement in the development of self-regulation of emotions in children. The empirical part of the work identifies the real situation and researches the ways of overcoming negative emotions of 3-5 year old children in pre-school, as well as the development of methodological materials for overcoming negative emotions in pre-school for 3-5 year old children. The thesis consists of 46 pages, including 4 tables, 5 figure, 9 annexes. 33 literature sources used.