• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola vizuālā identitāte tetovēšanas studijai "Green Oasis Tattoo"

Thumbnail
View/Open
299-106249-Brombaha_Aleksandra.Mizgina_ab20093.pdf (42.08Mb)
Author
Brombaha, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Grāvelsiņa, Elīna
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Dimpolmdarba ietvaros tiek izstrādāta tetovēšanas salona zīmola “Green Oasis Tattoo” vizuālā identitāte, kura veicinās zīmola atpazīstamību un palīdzēs piesaistīt mērķauditoriju. Darba izvirzītā problēma ir saistīta ar tetovēšanas efektīvas vizuālās komunikācijas nepilnībām tetovēšanas nozarē, kas ierobežo zīmola konkurētspēju tirgū. Pētījuma daļā tiek analizētas tetovēšanas salonu zīmolu vizuālās identitātes, izvērtējot to logotipus, krāsu paletes un citu vizuālo materiālu saskaņotību un estētiskumu. Ņemot vērā iegūtos datus, tiek izstrādāta tetovēšanas zīmola “Green Oasis Tattoo” vizuālā identitāte, kas atspoguļo salona vērtības- dabu un mākslieniciskumu, kas rezultātā ļauj izveidot saskaņotu vizuālo identitāti, kas savukārt palīdzēs salonam “Green Oasis Tattoo” izcelties tirgū un piesaistīt vēlamo mērķauditoriju. Atslēgas vārdi: zīmols, tetovēšanas studija, logotips, vizuālā identitāte.
 
As part of this thesis, the visual identity of the tattoo studio "Green Oasis Tattoo" is developed to enhance brand recognition and attract the target audience. The identified problem relates to the lack of effective visual communication within the tattoo industry, which limits brand competitiveness in the market. The research section analyzes the visual identities of various tattoo studios, evaluating their logos, color palettes, and the coherence and aesthetics of other visual materials. Based on the collected data, a cohesive visual identity is created for "Green Oasis Tattoo", reflecting the studio's core values: nature and artistry. As a result, the developed identity will help "Green Oasis Tattoo" stand out in the market and attract its desired target audience. Keywords: brand, tattoo studio, logo, visual identity.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68774
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV