Pašapkalpošanās prasmju apguve pedagoģiskajā procesā 2-3 gadu vecumā
Author
Verjutina, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Sintija Verjutina Darba nosaukums: Pašapkalpošanās prasmju apguve pedagoģiskajā procesā 2-3 gadu vecumā. Mērķi: Teorētiski un empīriski izzināt bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā 2-3 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā: autore aplūko un analizē dažādu autora atziņas, par pašapkalpošanās prasmju sekmēšanu pedagoģiskā procesā. Pievēršot uzmanību kā pašapkalpošanās prasmju attīstība, ietekmē bērna personības attīstību. Empīriskā daļa: Autore veic pētījumu par pašapkalpošanās prasmju apguve pedagoģiskajā procesā 2-3 gadu vecumā. Autore izvirzīja trīs prasme: roku mazgāšanas prasme, pareizs satvēriens karotes turēšana, ģērbšanās prasme. Autore pielietoja dažādus pedagoģiskus paņēmienus, lai sekmētu bērnu pašapkalpošanās prasmes. Novērtēja bērnus pētījuma sākuma u pētījuma beigās. Analizēja iegūtos datus un veica secinājumus. Darbs sastāv no 39 lappusēm, darbā iekļautas 3 tabulas, 4attēli un 6attēli pielikumā, izmantoti 35 literatūras avoti. Author of the work: Sintija Verjutina Title of the work: acquisition of self-service skills in the pedagogical process at 2-3 years of age. Objectives: theoretically and empirically explore the promotion of children's self-service skills in the pedagogical process in pre-school for 2-3 year olds. The work consists of the theoretical part and the empirical part. In the theoretical part: the author looks at and analyses the learnings of different authors, about promoting self-serving skills through a pedagogical process. Focusing on the development of self-serving skills influences the development of a child's personality. Empirical part: the author conducts a study on learning self-service skills through the pedagogical process at the age of 2-3. The author raised three skills: hand-washing skill, proper grip on holding a spoon, dress skill. The author used a variety of pedagogical techniques to promote children's self-serving skills. The children were evaluated at the end of the study at the beginning of the study. The findings were analysed and conclusions were drawn. The work consists of 39 pages, 3 tables, 4 images and 6 images in the attachment, 35 sources of literature have been used.