3-4 gadus vecu bērnu drošības izjūtas veicināšana pirmsskolā
Author
Ķēniņa, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
: Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek apkopota un analizēta dažādu autoru zinātniskā literatūra. Autori apraksta drošības izjūtas nozīmīgumu bērna ikdienā un turpmākajā attīstībā. Empīriskajā daļā darba autore apraksta pētnieciski praktisko darbību (novērošanu, anketēšanu, pedagoģiskā izmēģinājuma darbību), balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām un anketēšanas rezultātiem apraksta pētījumā iegūto rezultātu. In the theoretical part of the thesis, various authors' scientific literature is gathered and analyzed. Various authors emphasise the importance of a child's sense of security in their daily life and overall development. In the empirical section, the author describes research activities such as observation, questionnaires, and pedagogical trials. These activities are based on the theoretical knowledge gained and the questionnaire results. The study describes the obtained results from these research activities