• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Adaptācijas sekmēšana 1.5 – 3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Открыть
299-98733-Stiureniece_Jolanta_js21234.pdf (862.4Kb)
Автор
Stiureniece, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Jolanta Stiureniece Darba tēma: “Adaptācijas sekmēšana 1,5 – 3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un empīriski pārbaudīt 1,5 – 3 gadus vecu bērnu adaptācijas nosacījumus pirmsskolas izglītības iestādē Kvalifikācijas darbs sastāv no teorijas un empīriskā pētījuma. Torijas daļā tiek anali-zētas zinātniskās atziņas par adaptācijas jēdzienu tā būtību, norisi, raksturīgās bērna attīstības iezīmes 1,5-3 gadu vecumā un izzināti adaptācijas sekmēšanas nosacījumi. Empīriskā pētījumā pēc izstrādātajiem kritērijiem tika veikta bērnu sākotnējā novēro-šana, izstrādātas rotaļas tajās pārbaudot sekmīgas adaptācijas nosacījumus, veikta atkārtota bērnu izvērtēšana un iegūto datu analīze. Iegūtie rezultāti parādīja, ka vecumam atbilstošu ro-taļu izmantošana, atbilstošu nosacījumu ievērošana pedagoģiskajā darbā sekmē bērnu adap-tācijas norisi. Darbs sastāv no 44 lpp., 7 attēliem, 4 tabulām un 31 literatūras avotiem.
 
Author of the work: Jolanta Stiureniece The topic of the work: "Promoting adaptation at the age of 1.5 - 3 years in a preschool educational institution". Purpose of the work: To theoretically find out and empirically check the adaptation conditions of 1.5-3-year-old children in a preschool educational institution The qualification work consists of theory and empirical research. In the tory part, scien-tific knowledge about the concept of adaptation is analyzed, its nature, course, characteristic fea-tures of the child's development at the age of 1.5-3 years, and the conditions for facilitating ad-aptation are explored. In an empirical study, according to the developed criteria, the initial observation of the children was carried out, the developed games were used to check the conditions of successful adaptation, the repeated evaluation of the children and the analysis of the obtained data were carried out. The obtained results showed that the use of age-appropriate toys and the observance of appropriate conditions in pedagogical work contribute to the development of children's adap-tation. The work consists of 44 pages, 7 pictures, 4 tables, 31 literature sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68844
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV