• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērna pašregulācijas sekmēšana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā

Thumbnail
Открыть
299-98923-Cecere_Baiba_bc19010.pdf (6.012Mb)
Автор
Cecere, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bērna pašregulācijas sekmēšana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā Darba autors: Baiba Cecere Darba vadītāja: Ilze Briška Bakalaura darba mērķis: Šajā bakalaura darbā tiks pētītas un analizētas metodes un stratēģijas, kas veicina bērnu pašregulācijas attīstību pirmsskolā. Tiks izskatītas gan pedagoģiskās prakses, gan ģimenes lomas šajā procesā, kā arī tiks aplūkota pašregulācijas attīstības nozīme un ieguvumi bērnu emocionālajā un uzvedības attīstībā. Darbā tiks analizēti zinātniskie raksti, teorijas, kā tiek pētīta pašregulācija, kā to labāk sekmēt, emociju regulēšanas veidus, vecumposma īpatnības, kādus pedagoģiskos paņēmienus pedagogs var pielietot savā darba ikdienā. Balstoties uz zinātniskajiem rakstiem, literatūru, tiks izstrādāti dažādi uzdevumi, kā piemēram- noteikumi, noteikumu atgādināšana, emociju regulēšanas veidi. Darba autore izstrādās un pielietos pašregulācijas sekmēšanas paņēmienus visiem grupas bērniem. Rezultātus analizēs, lai noteiktu, kā attiecīgie pasākumi ietekmē visus grupas bērnus, tostarp arī bērnus, kuru dzimtā valoda nav latviešu, un bērnu ar izstrādātu uzvedības korekcijas plānu un vājām pašregulācijas prasmēm. Pētījuma mērķis ir izprast, kādi paņēmieni visefektīvāk palīdzēs katram bērnam uzlabot pašregulācijas prasmes. Šie paņēmieni tiks ieteikti pirmsskolu pedagogiem, lai tie palīdzētu bērniem attīstīt pašregulācijas prasmes. Pētījumā piedalās divdesmit četri bērni, vecumā no 4 līdz 5 gadi. No tiem bērns ar vājām pašregulācijas prasmēm, UDHS, kā arī grupā ir vairāki bērni, kuru dzimtā valoda nav latviešu. Konfidencialitātes nolūkos bērnu vārdi bakalaura darbā ir mainīti. Bakalaura darbs sastāv no 53 lappusēm, tas ietver ievadu, divas nodaļas, secinājumus, priekšlikumus, izmantotās literatūras sarakstu, 18 attēlus, 3 tabulas un 6 pielikums. Pētījums tika veikts laika posmā no 2023. gada septembra līdz 2023. gada novembrim. Atslēgas vārdi: Pirmsskola, pašregulācija, noteikumi, emocijas, uzvedība.
 
Promotion of self-regulation of the child in the preschool pedagogical process Author of the work: Baiba Cecere Supervisor: Ilze Briška Bachelor's Thesis Objective: This bachelor's thesis aims to explore and analyze methods and strategies that promote children's self-regulation development in preschool. It will examine both pedagogical practices and the role of families in this process, as well as discuss the significance and benefits of self-regulation development in children's emotional and behavioral growth. The work will analyze scientific articles, theories on studying selfregulation, methods of promoting it, emotional regulation techniques, developmental characteristics of the age group, and pedagogical approaches that educators can apply in their daily work. Based on scientific articles and literature, various tasks will be developed, such as rules, reminders of rules, and emotional regulation methods. The author will design and implement self-regulation promotion techniques for all children in the group. The results will be analyzed to determine how these measures affect all children in the group, including those whose native language is not Latvian and those with a developed behavior correction plan and weak self-regulation skills. The aim of the study is to understand which methods are most effective in helping each child improve self-regulation skills. These techniques will be recommended to preschool educators to assist children in developing self-regulation skills. The study includes the participation of twenty-four children aged 4-5, including a child with weak self-regulation skills, a child with UDHS, and several children whose native language is not Latvian. For confidentiality purposes, the names of the children in the bachelor's thesis have been changed. The bachelor thesis consists of 53 pages, it includes an introduction, two chapters, conclusions, proposals, a list of the literature used, 18 images, 3 tables and 6 appendix. The study was conducted from September 2023 to November 2023. Keywords: Preschool, self-regulation, rules, emotions, behavior.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68925
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV