Uzmanības attīstības veicināšana 5-6 gadu veciem bērniem rotaļnodarbībās
Author
Kaštanova, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: "Uzmanības attīstības veicināšana 5 – 6 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībās" Darba autore: Ilze Kaštanova Darba vadītāja: Mg. Paed., Mg. Psych. Ilze Kricka Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski noskaidrot, kā veicināt 5-6 gadus vecu bērnu uzmanības attīstību rotaļnodarbībās. Pētījuma uzdevumi: 1.Pētīt 5-6 gadu vecu bērnu uzmanības teorētiskos pamatus. 2.Izpētīt 5-6 gadu bērnu uzmanības attīstību rotaļnodarbībās. 3.Apkopot iegūtos pētījuma rezultātus un veikt secinājumus. 4.Izstrādāt ieteikumus pirmsskolas izglītības skolotājiem, par uzmanības veicināšanu rotaļnodarbībās. Darba apjoms: Darbu satur 32 lapaspuses, 7 attēli, 3 tabulas, 31 literatūras avots, 2 pielikumi. Pētījumā tiek izmantotas teorētiskās atziņas un empīriskās metodes. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: teorētiskā un empīriskā. Teorētiskajā daļā, tiek raksturota uzmanība, analizēta 5 – 6 gadīgu bērnu uzmanība, balstoties uz psihologu, pedagogu atziņām. Empīriskajā daļā, pamatojoties uz teorētisko aprakstu veikts pētījums par bērnu uzmanības veicināšanu rotaļnodarbībās. Atslēgas vārdi: Uzmanība, rotaļnodarbība, bērni, veicināšana, attīstība Title: "Promotion of attention development for 5-6 year old children in play lessons" Author: Ilze Kastanova Scientific supervisor of the work: Mg. Paed., Mg. Psych. Ilze Kricka Objective of the research: Theoretically and practically find out how to promote the development of the attention of 5-6-year-old children in play lessons. Objectives of research: 1.To study the theoretical bases of attention of 5-6 year old children. 2.To study the attention development of 5-6 year old children in play lessons. 3.Summarize the obtained research results and draw conclusions. 4.Develop recommendations for pre-school education teachers on promoting attention in play lessons. The amount of work: 32 pages, 7 pictures, 3 tables, 31 literature sources, 2 appendicies The research uses theoretical insights and empirical methods. The qualification work consists of two parts: theoretical and empirical, In the theoretical part, the attention is characterized, the attention of 5-6-year-old children is analyzed, based on the findings of psychologists and pedagogues. In the empirical part, based on the theoretical description, a study was conducted on promoting children's attention in play lessons. Keywords: Attention, play lesson, childrens, promotion, development