• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagoģiskais atbalsts pirmsskolas izglītības 2. posma bērnu uzvedības grūtību mazināšanai

Thumbnail
Открыть
299-98974-Arne_Ieva_ia19042.pdf (866.0Kb)
Автор
Arne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Ieva Arne Darba vadītāja: Lektore Mg.paed. Egija Laganovska Bakalaura darba temats: Pedagoģiskais atbalsts pirmsskolas izglītības 2. posma bērnu uzvedības grūtību mazināšanai Pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik sekmīgs ir literatūras avotos rakstītais un dzīvē realizētais pedagoģiskā atbalsta kopums pirmsskolas 2. posma bērnu uzvedības grūtību mazināšanā. Pētījuma uzdevumi: ●analizēt teorētisko literatūru par pirmsskolas 2. posma bērnu vecumposma attīstību ●analizēt literatūru par pedagoģiskā atbalsta ietekmi uz bērna uzvedības grūtībām ●izstrādāti kritēriji bērnu uzvedības grūtību noteikšanai pētāmajā bērnu grupā ●apkopot un izstrādāt metodes uzvedības grūtību mazināšanai ●izmantot pedagoģiskā atbalsta metožu apkopojumu PII 2. posma bērnu grupā ●analizēt 2. posma bērnu uzvedības grūtības pirms un pēc pedagoģiskā atbalsta metožu pielietojuma ●apkopot pētījuma rezultātus un izdarīt secinājumus. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, literatūras analīzes, empīriska pētījuma, kurā tiek novērota pirmsskolas 2. posma bērnu grupa un tās bērnu uzvedības grūtības, un secinājumiem. Apkopojot rezultātus, var secināt, ka: Pedagoģiskais atbalsts bērnu uzvedības grūtību mazināšanā strādā efektīvi, to ir būtiski pielietot un realizēt gan uzvedības grūtību mazināšanā, gan to prevencijā, taču vislabāk tas darbojas, ja kopā pastāv vairāki faktori, līdztekus svarīgs ir paša bērna īpatnību kopums, ģimenes loma, pielietoto metožu konsekvence ilgtermiņā un vairāku efektīvu, daudzveidīgu metožu un paņēmienu izvēle. Darba apjoms: 63 lpp., to skatā: tabulas: 4, bibliogrāfiskā saraksta vienības: 48, pielikumi: 6. Atslēgas vardi: uzvedības grūtības, pedagoģiskais atbalsts, 3-5 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums, pedagoģiskā atbalsta metožu kopums, atbalsta metodes.
 
uthor of the bachelor’s work: Ieva Arne Supervisor: Lecturer Mg. paed. Egija Laganovska Bachelor’s thesis topic: Pedagogical support for reducing the behavioral difficulties of children in the 2nd stage of preschool education. The aim of the study: to find out how successful the set of pedagogical support written in literary sources and implemented in life is in reducing the behavioral difficulties of children in the 2nd stage of preschool. Research tasks: ●to analyze the theoretical literature on the age development of children in the 2nd stage of preschool ●to analyze the literature on the impact of pedagogical support on the child's behavioral difficulties ●develop criteria for determining children's behavioral difficulties in the studied group of children ●collect and develop methods for reducing behavioral difficulties ●to use the collection of pedagogical support methods in the group of children of the 2nd stage of preschool ●to analyze the behavioral difficulties of stage 2 children before and after the application of pedagogical support methods ●summarize the research results and draw conclusions. Bachelor’s work consists of theoretical part, literature analysis, empirical research, which observes a group of children in the 2nd stage of preschool and their children's behavioral difficulties, and conclusions. Summarizing the results, it can be concluded that: Pedagogical support works effectively in alleviating children's behavioral difficulties, it is essential to apply and implement it both in alleviating behavioral difficulties and in their prevention, but it works best if several factors exist together, at the same time the set of characteristics of the child itself, the role of the family, and the consistency of the applied methods in the long term are also important and the selection of several effective, diverse methods and techniques. Volume of the work: 63 pages including: tables: 4, bibliographic list items: 48, appendices: 6. Key words: behavioral difficulties, pedagogical support, characteristics of 3-5-year-old children, a set of pedagogical support methods, support methods
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68947
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV