• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vārdu krājuma attīstības sekmēšana 2.pirmsskolas vecumposma bērniem rotaļās

Thumbnail
Открыть
299-98976-Malniece_Baiba_bb09086.pdf (1.021Mb)
Автор
Mālniece, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba nosaukums: Vārdu krājuma attīstības sekmēšana 2. pirmsskolas vecumposma bērniem rotaļās. Darba autore: Baiba Mālniece Zinātniskā darba vadītāja: Ilze Vilka Pētījuma mērķis: paplašināt bērnu vārdu krājumu caur rotaļām. Pētījuma hipotēze: 2. pirmsskolas vecuma bērnu vārda krājumu paplašināšana sekmēšana izdosies, ja: •Rotaļas būs bērna vecumposmam atbildošas •Rotaļas veicinās vārdu krājuma paplašināšanos un pielietošanu •Bērniem rotaļas būs saistošas un praktiski darāmas. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskā un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā: Tiek pētīta un analizēta bērna attīstība un vārdu krājuma nozīme valodā, veicot pedagoģisko un psiholoģisko teorijas apkopojumu. Kurā tiek aprakstīts bērnu vispārīgā attīstība kognitīvajā procesā. Vārdu krājuma attīstība un rotaļu nozīme valodas pilnveidošanā. Empīriskajā daļā: Tiek pētīts bērnu vārdu krājuma esošais apjoms un rotaļu ietekme uz sekmīgu vārdu krājuma paplašināšanu. Izmantojot šādas pētījuma metodes: •Pedagoģiskais novērojums •Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība •Matemātiskā datu apstrāde un analīze
 
Qualification job title: Promoting of vocabulary development in preschool children using by play. Author: Baiba Malniece Head of Scientific work: Ilze Vilka Study goal: expanding children's vocabulary through play. Study hypothesis: Promotion of 2 nd pre-school children's vocabulary will succeed if: • Games will be a child in line with age • Games will encourage vocabulary expansion and application • Children's games will be compelling and practical. The work consists of two parts: the theoretical and empirical study. In the theoretical part: the development of the child and the role of vocabulary in the language are explored and analysed through the pedagogical and psychological compilation of theory. Which describes the general development of children in the cognitive process. Vocabulary development and play role in language development. Empirical Part: explores the existing volume of children's vocabulary and the impact of play on successful vocabulary expansion. Using the following study methods: • Educational observation • Pedagogical Pilot Action • Mathematical data processing and analysis
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68948
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV