3-4 gadus vecu bērnu uzmanības veicināšana rotaļnodarbībā pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Zagorodnaja, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors – Kristīne Zagorodnaja. Darba nosaukums - 3-4 gadus vecu bērnu uzmanības veicināšana rotaļnodarbībā pirmsskolas izglītības iestādē Darba mērķis - izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu uzmanības veicināšanas pasākumus rotaļnodarbībās. Pētījuma saturs – teorētiskajā daļā tika raksturota bērnu uzmanība, bērnu uzmanības attīstības posmi, rotaļas loma uzmanības attīstībā un citi būtiski aspekti. Rezultātu apraksts – pedagogi akcentē interaktīvas datorprogrammas un mācību spēles ar interešu elementiem kā veiksmīgas metodes bērnu uzmanības attīstībā. Tas liecina par to, ka pedagogi novērtē iespēju piedāvāt mācību saturu, kas ir gan izglītojošs, gan iesaistošs. Pētījuma apjoms ir 41.lpp., tajā iekļauti 10.attēli, 2.tabulas, 28.bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits un pievienoti 2.pielikumi. Name, surname of the author of the work - Kristīne Zagorodnaja. Work title - promoting the attention of 3-4-year-old children in a play lesson in a preschool educational institution The aim of the work - attention in activities for promoting the attention of 3-4-year-old children. The content of the research – in the theoretical part children's attention, stages of children's attention development, the role of play in the development of attention and other aspects were described. Description of results - pedagogues emphasize interactive computer programs and learning games with elements of interest as successful methods for developing children's attention. This shows that educators appreciate the learning content offered by the opportunity, which is both educational and engaging. The scope of the study is 41 pages, it includes 10 images, 2 tables, 28 bibliographic list items, and 2 appendices