Tekstpratības pilnveidošana 3. klases skolēniem dabaszinībās, izmantojot spēles
Autor
Apriķe, Guna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā “Tekstpratības pilnveidošana 3. klases skolēniem dabaszinībās, izmantojot spēles” darba autore Guna Apriķe analizē un salīdzina dažādas zinātniskās atziņas un jaunākos pētījumus par tekstpratības jēdzienu un tā mainību laika gaitā, kā arī spēles kā mācību metodes izmantošana tekstpratības pilnveidošanai dabaszinību mācību stundās 3. klases skolēniem. Bakalaura darba mērķis ir pētīt tekstpratības pilnveidošanu 3. klases skolēniem dabaszinībās, izmantojot spēles. Tā ietvaros ir izstrādāts tematiskais plānojums dabaszinību mācību stundām, iekļaujot tajā dažādas spēles tekstpratības pilnveidošanai un veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. Pētījumā iegūtie dati liecina, ka tekstpratība pilnveidošana ir sekmīgi integrējama dabaszinību mācību stundās un pilnveidojama, izmantojot dažādas spēles. The author of Bachelor thesis, “Enhancing literacy skills for 3rd grade students using games in Science lessons “ Guna Aprike analyses and compares various scientific findings and latest research on literacy skills and it’s changes over time. The Bachelor thesis studies game as a teaching method to enhance literacy skills for 3rd grade students in Science lessons. The aim of Bachelor paper is to study the improvement of literacy for 3rd grade students in Science lessons. "In the framework of the research, a thematic plan incorporating games to enhance literacy for Science lessons was developed, and pedagogical experiment was conducted . The data obtained in the research show that enchancing literacy can be successfully integrated into Science lessons and can be improved using various games.