• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšana mācību jomu centros

Thumbnail
Öffnen
299-99395-Berzina_Silva_sb07022.pdf (1.646Mb)
Autor
Bērziņa, Silva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba autors. Silva Bērziņa. Bakalaura darba zinātniskais vadītājs. Dr. paed. Līga Āboltiņa. Bakalaura darba nosaukums. 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšana mācību jomu centros. Bakalaura darba mērķis. Izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšanas iespējas, izmantojot mācību jomu centrus. Pētījumā secināts, ka vislabāk pašvadītas mācīšanās prasmes var attīstīt aicinot bērnus pašus izvēlēties mācību jomu centrus ievērojot pakāpeniskuma principu – sākotnēji mācību centru izvēli jeb plānošanu var veikt skolotājs, bet pakāpeniski izvēles veikšanu jāpiedāvā bērnam līdz brīdim, kad viņš šo izvēli var veikt patstāvīgi un mērķtiecīgi. Bakalaura darba struktūra. Bakalaura darbs sastāv no empīriskās un teorētiskās daļas. Darba apjoms ir 57 lapaspuses. Pētījumā ir iekļautas 38 tabulas un 16 attēli. Darbam ir 19 pielikumi. Darbā ir izmantoti 92 literatūras avoti, no kuriem 18 ir latviešu valodā, 73 avoti ir angļu valodā, 1 avots ir spāņu valodā. Atslēgas vārdi. Pirmsskola. Pašvadīta mācīšanās. Mācību jomu centri.
 
Author of the bachelor's thesis. Silva Bērziņa. Scientific supervisor of the bachelor's thesis. Dr. paed. Līga Āboltiņa. Title of the bachelor's thesis. Promoting Self-directed Learning Skills in 3-4 Year Old Children in Learning Centers. Goal of the thesis. Explore the possibilities of enhancing self-directed learning skills in 3-4 year old children through the use of educational domain centers. The research concludes that the development of self-regulated learning skills is best achieved by allowing children to choose learning centers themselves, following the principle of gradual progression. Initially, the teacher may guide the selection or planning of learning centers, but gradually, the child should be offered the opportunity to make choices independently and purposefully until they can do so autonomously. Structure of the thesis. Structure includes both empirical and theoretical sections, spanning 57 pages, with 38 tables and 16 images. There are 19 appendices accompanying the work. The thesis draws on 92 literature sources, from witch 18 in Latvian, 73 in English, 1 in Spanish. Keywords. Preschool, Self-regulated learning, Learning centers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69078
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV