• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sporta klubu “My Fitness” un “Lemon Gym” komunikācija sociālajā medijā “Facebook” un auditorijas attieksme (01.03.2023. – 01.03.2024.)

Thumbnail
Открыть
303-103383-Kronberga_Elina_eb10052.pdf (2.568Mb)
Автор
Kronberga, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir sporta klubu “My Fitness” un “Lemon Gym” komunikācija sociālajā medijā “Facebook” un auditorijas attieksme (01.03.2023. – 01.03.2024.). Darba mērķis ir noskaidrot, kā sporta klubi “My Fitness” un “Lemon Gym” komunicē ar savu auditoriju sociālajā medijā “Facebook” un novērtēt, kāda ir auditorijas attieksme. Kā arī noskaidrot, kura sporta kluba komunikācija ir veiksmīgāka, balstoties uz auditorijas vērtējumu. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas, empīriskās daļas, rezultātu daļas un secinājumiem. Teorētisko bāzi veido literatūras apskats par organizāciju komunikāciju, organizāciju komunikācijas pieejām, komunikāciju un pakalpojumu zīmolu, sociālajiem medijiem, sociālo mediju izmantošanu un funkcijām, sociālajiem tīkliem. Kā arī par auditoriju, auditorijas attieksmi, par auditorijas attieksmes mērīšanu un funkcijām. Empīriskajā daļā tiek pielietotas trīs pētnieciskās metodes: intervija, aptauja, kontentanalīze.
 
The topic of the bachelor's thesis is communication of the sports clubs "My Fitness" and "Lemon Gym" on the social media “Facebook” and the attitude of the audience (01.03.2023. – 01.03.2024.). The aim of the work is to find out how sports clubs "My Fitness" and "Lemon Gym" communicate with their audience on the social media Facebook and to assess the attitude of the audience. As well as finding out which sports club's communication is more successful, based on the audience's evaluation. The bachelor's thesis consists of a theoretical part, a methodological part, an empirical part and a part of results and conclusions. The theoretical base consists of a review of the literature on organizational communication, organizational communication approaches, communication and service branding, social media, social media use and functions, social networks. As well as about audience, audience attitude, audience attitude measurement and functions. In the empirical part, three research methods are applied: interview, survey, content analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69179
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV