Sociālie mediji TikTok un Instagram kā jaunu darbinieku piesaistes kanāls: Rolling Latvija piemērs
Author
Holsta, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Sociālie mediji TikTok un Instagram kā jaunu darbinieku piesaistes kanāls: Rolling Latvija piemērs”. Šī darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Rolling Latvija ārējā komunikācija un tajā izmantotie darbinieku piesaistes kanāli, kā arī, kāds ir auditorijas vērtējums par Rolling Latvija publicēto sociālo mediju saturu jaunu darbinieku piesaistei. Teorētisko daļu veido teorētiskais pamatojums par iekšējo un ārējo komunikāciju un dažādiem tās elementiem, organizācijas kultūru, sociālajiem medijiem uzņēmuma komunikācijā un to raksturojumu, kā arī cilvēkresursu pārvaldību un tās procesiem. Metodoloģiskajā daļā ir aprakstītas izvēlētās pētniecības metodes – kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un fokusa grupa, savukārt empīriskajā daļā tika sniegts uzņēmuma raksturojums un izmantojot iepriekš minētās metodes tika ievākti dati, kas palīdzēja sasniegt bakalaura darba izvirzīto mērķi. Balstoties uz iegūtajiem datiem tika izdarīti secinājumi par to, kā sociālajos medijos publicētais saturs tiek izmantots, kā darbinieku piesaistes kanāls un kā mērķauditorija to vērtē. Kā arī tika noteiktas un raksturotas kategorijas, kurās iespējams iedalīt katra sociālā medija publicēto saturu. The topic of bachelor thesis is "Social media TikTok and Instagram as a channel to attract new employees: Rolling Latvia example’’. The aim of this thesis is to find out what is the external communication of Rolling Latvia like and what are the channels used for attracting new employees, as well as what is the audience's evaluation of the social media content made by Rolling Latvia for attracting new employees. The theoretical part consists of theoretical background on internal and external communication and its various elements, as well as organisational culture, social media in corporate communication and their characteristics, and human resource management and related processes. The methodological part describes the chosen research methods - quantitative content analysis, semi-structured interview and focus group, while the empirical part presents the characteristics of the company and uses the mentioned methods to collect data that helped to achieve the aim of the bachelor thesis. Based on the data collected, conclusions were drawn about how content published on social media is used as an employee engagement channel and how it is perceived by the target audience. It also identifies and describes the categories into which the content published by each social media site can be divided.