• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-komercijas tendences Latvijā pirms un pēc Covid-19 pandēmijas

Thumbnail
Открыть
303-106327-Feldmane_Emilija_ef21019.pdf (3.949Mb)
Автор
Feldmane, Emīlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī bakalaura darba mērķis ir saprast un noskaidrot no zinātniskiem avotiem un citiem statistikas datiem, kā ir mainījušās e-komercijas tendences pirms un pēc Covid-19 pandēmijas. Noskaidrot kā ir mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un patērētāju uzvedība pēc Covid-19 pandēmijas ietekmes. Pētījums koncentrējas uz e-komerciju patērētāju paradumu un uzvedības maiņām, e-komercijas izaicinājumiem pirms un pēc Covid-19 pandēmijas, kā arī uz e-komercijas veidiem pagātnē un līdz šim. Darbs ietver zinātnisku avotu pārskatus par e-komerciju aktualitātēm un iespējamām izmaiņām saistībā ar Covid-19 pandēmiju. Analīze tiks veikta balstoties uz kvantitatīvajām un kvalitatīvajām pētījuma metodēm ar kuru palīdzību varēs secināt, kāda ir patērētāju paradumu maiņa pēc šīs Covid-19 pandēmijas un, kā mainījās e-komercijas tendences un tirgus kopumā.
 
The aim of this bachelor’s thesis is to understand and determine from scientific sources and other statistical data how e-commerce tendencies have changed before and after the Covid-19 pandemic. It explores how consumer shopping habits and behavior have shifted due to the impact of the Covid-19 pandemic. The study focuses on changes in consumer habits and behavior in e-commerce, the challenges of e-commerce before and after the pandemic, as well as the different types of e-commerce in the past and up to the present. The thesis includes reviews of scientific sources on the latest developments in e-commerce and potential changes related to the Covid-19 pandemic. The analysis will be based on quantitative and qualitative research methods, which will allow conclusions to be drawn about how consumer habits have changed after the pandemic and how the e-commerce market has evolved overall.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69270
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV