• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu “Nela Gems” un “Meimelin” identitātes veidošana TikTok platformā: aksesuāru zīmolu komunikācijas stils un satura tendences

Thumbnail
Открыть
303-106339-Cipule_Vaira_vc19017.pdf (1.275Mb)
Автор
Cipule, Vaira
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir “Zīmolu “Nela Gems” un “Meimelin” identitātes veidošana TikTok platformā: aksesuāru zīmolu komunikācijas stils un satura tendences”. Pētījuma mērķis ir analizēt komunikācijas stilu, satura veidus un auditorijas uztveri, lai izprastu, kā zīmoli nostiprina savu tēlu TikTok platformā. Darbs balstās uz teoriju par zīmolu identitāti, digitālo mārketingu un citu teoriju, kas palīdz pētījuma veikšanai. Empīriskajā daļā veikta satura analīze, intervija un aptauja, kas parāda auditorijas uztveri par zīmolu vērtībām un emocionālo saikni. Rezultāti rāda, ka “Meimelin” akcentē eleganci un minimālismu, savukārt “Nela Gems” izmanto humoru un neformālu pieeju. Abi zīmoli veiksmīgi izmanto TikTok, tomēr saskaras ar izaicinājumiem, piemēram, zemu auditorijas iesaisti.
 
Name of this bachelor's thesis is “Brand identity building of “Nala Gems” and “Meimelin” on the TikTok platform: communication style and content trends of accessory brands”. The aim of the study is to analyze communication styles, content types, and audience perceptions to understand how brands strengthen their image on the TikTok platform. The work is based on theories of brand identity, digital marketing, and other concepts that support the research process. The empirical part includes content analysis, an interview, and a survey that reveal the audience's perception of brand values and emotional connection. The results show that "Meimelin" emphasizes elegance and minimalism, while "Nela Gems" employs humor and an informal approach. Both brands successfully use TikTok but face challenges such as low audience engagement.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69274
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV