• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dziesma kā motivācijas rīks franču valodas kā svešvalodas stundā Latvijas kontekstā

Thumbnail
Открыть
306-103392-Nikitina_Ance_an21050.pdf (1.757Mb)
Автор
Ņikitina, Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Gridina, Jeļena
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis pētījums ir vērsts uz dziesmu kā motivācijas rīku izmantošanu franču valodas kā svešvalodas klasē Latvijā skolu kontekstā. Galvenie pētījuma jautājumi saistīti ar saikni starp latviešu skolēnu motivāciju un dziesmām valodu klasē, kā arī ar dziesmu kā valodas prasmju attīstības rīku. Pētījums sastāv no latviešu skolēnu rakstisko darbu kvalitatīvās analīzes, kā arī kvalitatīvās un kvantitatīvās anketu analīzes. Rezultāti norāda, ka latviešu izglītojamie uzskata dziesmu par motivācijas rīku franču valodas kā svešvalodas klasē, tomēr dziesmu izmantošanai Latvijas kontekstā vajag atbilst attiecīgiem kritērijiem.
 
This research aims to study songs as a motivational tool in French as a Foreign language classroom in the school environment in Latvia. The main questions of the research concern the link between the motivation of Latvian learners and songs in the classroom, as well as songs as tools for developing language skills. The research consists of theoretical framework and qualitative analysis of the written productions of Latvian learners, as well as qualitative and quantitative analysis of the responses obtained from questionnaires. The results indicate that Latvian learners consider the song as a motivational tool in the FLE classroom; however, the implementation of the lessons must follow criteria based on Latvian learners.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69303
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV