• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Koris kā prakses kopiena: kolektīvās identitātes aspekti Latvijas un Igaunijas gadījumā

Thumbnail
Öffnen
306-104167-Bergmane_Dace_db21005.pdf (953.6Kb)
Autor
Bergmane, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Muktupāvels, Valdis
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba mērķis ir izzināt koru Sōla un Sireen personisko iesaisti motivējošos faktorus dalībai amatiermākslā, kā arī izprast koru kā prakses kopienu kopīgos aspektus, kas veido un stiprina to kolektīvo identitāti. Darbā tiek apvienota kvalitatīvā metodoloģija – divas intervijas – ar kvantitatīvo – aptauja, kuru aizpildījis 71 respondents. Darbā izmantota salīdzinošā metodoloģija, kas ļauj veidot ieskatu par koru darbības dimensijām Latvijā un Igaunijā un veicināt plašāku izpratni kopienas veidojošiem faktoriem. Balstoties uz E. Vengera atziņām un izzinot kori kā prakses kopienu, tiek noskaidroti galvenie elementi, kas veido dalībnieku motivāciju piekopt tik laikietilpīgu hobiju: tika apskatītas motivācijas, ieguvumi, aktivitātes un citi faktori.
 
The aim of this thesis is to explore the motivating factors of personal involvement in amateur choirs Sōla and Sireen, to understand the common aspects of choir as a community of practice that shape and strengthen their collective identity. The work combines a qualitative methodology – two interviews – with a quantitative – a survey completed by 71 respondents. The comparative methodology used in the work allows for insight into the dimensions of choir activities in Latvia and Estonia and for a broader understanding of community-building factors. Building on Wenger's insights and exploring the choir as a community of practice, the main elements that shape participants' motivation to practice such a time-consuming hobby are identified: motivations, benefits, activities and other factors are examined.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69329
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV