• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tekstpratības veicināšana latviešu valodas stundās 6.klasē

Thumbnail
Открыть
299-105611-Leja_Ketija_kl20039.pdf (1.315Mb)
Автор
Leja, Ketija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs izstrādāts tekstpratības attīstību mūsdienu izglītības kontekstā, ņemot vērā jauno skolēnu izaicinājumus un to, kā pedagogiem ir jāpielāgo savas metodes, lai efektīvi attīstītu šo prasmi. Darba mērķis ir teorētiski izpētīt tekstpratības jēdzienu, tās nozīmi vispārējā izglītībā un praktiski pārbaudīt, kādas mācību metodikas ir visspēcīgākās tekstpratības veicināšanā 6. klases skolēnos. Praktiskā pētījuma ietvaros 6. klases skolēni piedalījās pedagoģiskā izmēģinājuma programmā, kas koncentrējās uz interaktīvu un radošu pieeju izmantošanu. Skolēnu un skolotāju aptaujas sniedza vērtīgu informāciju par mācību procesa kvalitāti, skolēnu motivāciju un nozīmīgām grūtībām, kas tikušas konstatētas tekstpratības attīstībā. Pētījuma rezultāti norādīja uz augstu skolēnu interesi mācību procesā, kā arī uz nepieciešamību pēc nepārtrauktas skolotāju atbalsta un resursu pieejamības.
 
The bachelor thesis develops the development of literacy in the context of modern education, taking into account the challenges of young learners and how educators need to adapt their methods to effectively develop this skill. The aim of the thesis is to explore theoretically the concept of literacy, its importance in general education and to examine practically which teaching methodologies are most powerful in promoting literacy in Grade 6 students. As part of the practical research, Year 6 pupils participated in a pedagogical pilot programme focusing on the use of interactive and creative approaches. Student and teacher surveys provided valuable information on the quality of the learning process, student motivation and significant difficulties identified in developing literacy. The results indicated a high level of student interest in the learning process and the need for continued teacher support and access to resources
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69376
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV