• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-4 gadu vecu bērnu valodas apguves sekmēšana rotaļās un spēlēs

Thumbnail
Открыть
299-105887-Karazieja_Daniela_dk22104.pdf (1.314Mb)
Автор
Karazieja, Daniela
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Jofe-Bordjakovska, Alina
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Daniela Karzieja Darba nosaukums: 3- 4 gadu vecu bērnu valodas apguves sekmēšana rotaļās un spēlēs. Pētījuma mērķis: Pētīt un analizēt 3-4 gadu vecu bērnu valodas apguves sekmēšanas iespējas, izmantojot spēles un rotaļas. Pētījuma saturs: Teorētiskajā daļā tiek aprakstītas un analizētas dažādu autoru teorijas par bērnu 3- 4 gadu vecu bērnu valodas sekmēšanu, aparkstot 3- 4 gadu vecu bērnu vecumposma īpatnības, kā arī spēļu un rotaļu lomu valodas apguves veicināšanā. Pētījuma empīriskajā daļā tiek imantota novērošanas metode un izstrādāti vērtēšanas kritēriji, balstoties uz tiem, veikta bērnu analīze pirms un pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības. Pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā pārbaudīt kā tiek sekmēta bērnu valodas apguve izmantojot rotaļas un spēles, kā arī tiek veikta iegūto datu analīze. Pētījumā piedalās 9 bērni, 4 zēni, 5 meitenes, vecumā 3-4 gadi. Atslēgas vārdi: Valoda, runas attīstība, rotaļas, spēles, bērni, rotaļnodarbība, 3-4 gadi. Darba apjoms: 58 lpp, 5 tabulas, 3 attēli, 11 pielikumi, 40 literatūras avoti: 24 latviešu valodas avoti, 16 svešvalodu lietratūras avoti.
 
Author of the Work: Daniela Karzieja Title of the Work: Promoting language development in children aged 3-4 through play and games. Objective of the Study: To explore and analyze opportunities for promoting language development in 3-4-year-old children using games and play. Content of the Study: The theoretical section describes and analyzes various authors' theories on promoting language acquisition in 3-4-year-old children, focusing on the specific characteristics of this age group and the role of games and play in fostering language development. The empirical section utilizes the observation method and develops evaluation criteria. Based on these criteria, an analysis of the children is conducted before and after the pedagogical intervention. The pedagogical intervention tests how language acquisition is promoted using games and play, followed by an analysis of the obtained data. The study involves 9 children (4 boys and 5 girls) aged 3-4 years. Keywords: Language, speech development, play, games, children, play-based activities, 3-4 years. Extent of the Work: 58 pages, 5 tables, 3 photos, 11 appendices, 40 references (24 in Latvian, 16 in foreign languages).
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69400
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV