• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecāku novērtētās pirmsskolas vecuma bērnu emociju regulācijas saistība ar vecāku izdegšanu un uztverto attiecību kvalitāti

Thumbnail
Öffnen
299-106431-Kovsova_Alina_al21230.pdf (552.8Kb)
Autor
Kovšova, Alina
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Umbraško, Solvita
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma mērķis bija izpētīt vecāku uztvertās attiecību kvalitātes un vecāku izdegšanas saistību ar viņu novērtēto pirmsskolas vecuma bērnu emociju regulāciju. Pētījumā piedalījās 54 vecāki, vecumā no 26 līdz 49 gadiem. Visiem respondentiem bija viens vai vairāki bērni, no kuriem pētāmā grupa bija bērni vecumā no 5 līdz 6 gadiem. Instrumentārijs: Uztvertās attiecību kvalitātes komponentu aptauja (Perceived Relationship Quality Components (PRQC), Fletcher, Simpson, & Thomas, 2000); Vecāku izdegšanas skala (Parental Burnout assessment (PBA), Roskam I., Brianda M.-E. & Mikolajczak, M., 2018); Emociju regulācijas aptauja (Emotion Regulation Cehcklist, Shields & Chicchetti, 1995); Šī pētījuma ietvaros izveidota demogrāfisko datu aptauja.
 
The aim of the study was to investigate the relationship between parents' perceived relationship quality and parental burnout and their rated emotion regulation in pre-school children, and to explore how these two factors are related to children's emotional development. The study involved 54 parents, aged 26- 49 years. All respondents had one or more children, with the group under study being children aged 5-6 years. Perceived Relationship Quality Components Questionnaire (PRQC; Fletcher, Simpson, & Thomas, 2000), Parental Burnout Assessment (PBA; Roskam I., Brianda M.-E. & Mikolajczak, M., 2018), Emotion Regulation Checklist (Shields & Chicchetti, 1995); Demographic data questionnaire developed as part of this study were used to measure the variables.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69415
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV