Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSegliņš, Valdisen_US
dc.contributor.authorRozītis, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:17:06Z
dc.date.available2015-03-23T10:17:06Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33600en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6951
dc.description.abstractMaģistra darbs „Autoceļa Inčukalns – Valmiera klātnes novērtēšanas iespējas pielietojot radiolokācijas zondēšanas metodi” ir veltīts autoceļu inženierģeoloģiskās izpētes un radiolokācijas metodes problemātikai. Radiolokācijas metode Latvijā autoceļu izpētē netiek pielietota, līdz šim nav arī tikušas vērtētas šīs metodes pielietošanas iespējas autoceļu kvalitātes novērtēšanā, kas arī nosaka tēmas aktualitāti. Pētījumā aplūkoti ceļa konstrukciju ietekmējošie faktori, sniegts ceļa klātnes ūdens – temperatūras režīma izklāsts, dots detalizēts Latvijas un citu valstu normatīvo dokumentu prasību pret salturīgās kārtas kvalitāti apskats. Papildus tam doti izmantotās pētījumu metodikas apraksts, radiolokācijas mērījumu ieraksti, to interpretācijas un korelācijas rezultāti, secinājumi, kā arī ieteikumi turpmāku pētījumu veikšanai un metodes pielietošanai praksē. Atslēgas vārdi: autoceļi, ģeoradars, ģeofizikālā izpēte, inženierģeoloģiskā izpēte, salturīgā kārta.en_US
dc.description.abstractMaster’s paper „Feasibility studies of highway Inčukalns – Valmiera pavement assessment with ground penetrating radar” is dedicated to road’s geotechnical investigation and radiolocation method. Ground Penetrating Radar technique is not being used in Latvia for road’s investigation, up to now such feasibility studies of this technique use for road’s quality assessment haven’t been carried out, which points out actuality of this thesis. This thesis provides detailed overview of factors affecting road’s structure, road’s water – temperature regime, Latvia’s and other countries road design legislation documentation requirements of frost-resistant layer quality. In addition to this thesis provides description of methodology used in this study, ground penetration radar profiles, results of geophysical data interpretation an correlation, conclusions as also recommendations for future studies and for this technique implementation in practice. Key words: frost-resistant layer, geophysical investigation, geotechnical investigation, ground penetrating radar, pavement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectĢeoloģijaen_US
dc.titleAutoceļa Inčukalns–Valmiera klātnes novērtēšanas iespējas, pielietojot radiolokācijas zondēšanas metodien_US
dc.title.alternativeFeasibility studies of highway Inčukalns–Valmiera pavement assessment with ground penetrating radaren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige