Komunikatīvā pieeja LAT 2 stundās sarunvalodas apguvē sākumskolā
Author
Kirilova, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Narodovska, Iveta
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs "Komunikatīvā pieeja sarunvalodas apguvē LAT 2 stundās sākumskolā" ir veltīts tematisko dialogu un uzdevumu sistēmu sarunvalodas apguvē izstrādei, kuras pamatā ir komunikatīvā pieeja LAT 2 stundās.
Diplomdarbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā aplūkoti komunikatīvās pieejas sarunvalodas apguvē LAT2 stundās teorētiskie aspekti un praktiskās daļas, kurā ietverti komunikatīvie uzdevumi runas attīstībai (dialogi, rotaļas, spēles u.c.). Šajā daļā tiek atspoguļoti arī skolēnu eksperimentālā mācību darba rezultāti, kas apliecina izvēlētās mācību sistēmas efektivitāti. Nobeigumā ir doti secinājumi un rekomendācijas mācību darba pārkārtošanai LAT 2 stundās, izmantojot komunikatīvo pieeju. The objective of the diploma work “Communicative approach to the LAT 2 lessons in conversation language at primary schools” develop up a system of dialogues un tasks for conversation language’ learning, which has the communicative approach on the LAT 2 lessons.The research has 2 parts, theoretical and practical, the conclusion and supplements. In the theoretical part is overview of communication’s point, LAT 2 learning’s program and basic principles, how schoolchildren at first form are ready to use communicative approach. In the practical part is conversation language’s learning on LAT 2 lessons at the first form. In this part we show the system of conversation language on LAT 2 lessons, what contains dialogues and lotto, accounts about the picture, independent dialogues and schoolchildren’ creative tasks. In this part we show the results of experimental learning and learning system’s efficiency.The conclusion has the inference and the recommendation of using of communication approach on LAT 2 lessons at the first form.