Studenta autonomija lasīšanas prasmju attīstīšanā
Author
Audare, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Sokolova, Irina
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Studenta Autonomija Lasīšanas Prasmju Attīstīšanā”. Darbs ir vērsts uz audzēkņu autonomiju un lasīšanas prasmju attīstīšanu. Darbs sastāv no trīs nodaļām, kas satur informāciju par lasīšanu, lasīšanas prasmēm, skolēna autonomiju un aptaujas analīzi. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt sakarību starp skolēna autonomija un labāku lasīšanas prasmju attīstību. Pētījumu metodes, kas izmantotas šajā pētījumā ir kvalitatīva un kvantitatīvā metodes. Izpētes rezultāti parāda, cik svarīgas ir lasīšanas prasmes.
Atslēgas vārdi- autonomija, lasīšana, lasīšanas prasmes, lasīšanas stratēģijas, motivācija. The theme of the Bachelor Thesis is Learner Autonomy for Reading Skills Development. The paper focuses on learner autonomy and reading skills development. It consists of three chapters which contain information about reading, reading skills, learner autonomy and provides a case study. The goal of the Bachelor Thesis is to investigate the correlation between learner autonomy and reading skills development. Both qualitative and quantative research methods are used in this research. The results of the case study show the importance of reading skills development.
Key words: autonomy, reading, reading skills, reading strategies, motivation.