Parunu,sakāmvārdu un skaitāmpantu ātrrunas attīstīšanai izmantošana krievu valodas kā svešvalodas stundās 8. un 9. klasēs pamatskolā.
Autor
Grīsle, Larisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Topoļevska, Tatjana
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba temats: Sakāmvārdu, parunu un skaitāmpantu ātrrunas attīstīšanai izmantošana krievu valodas kā svešvalodas stundās 8. un 9. klasē pamatskolā.
Darba mērķis: izzināt metodiskās iespējas sakāmvārdu, parunu un ātrrunu izmantošanā krievu valodas stundās 8. un 9.klasē pamatskolā.
Darbs sastāv no ievada, 4 daļām, nobeiguma ar secinājumiem un 2 pielikumiem.
1.daļa : Mazie folkloras žanri.
2.daļa: Svešvalodas stundas specifika skolēnu vidējā vecuma posmā.
3.daļa: Svešvalodas mācīšanas psiholoģiskais pamatojums skolēnu vidējā vecumposmā.
4.daļa: sakāmvārdu, parunu un ātrrunu izmantošana krievu valodas kā svešvalodas stundās 8. un 9. klasē pamatskolā.
Darba autore secina, ka sakāmvārdu, parunu un ātrrunu mērķtiecīga un sistemātiska izmantošana attīsta komunikatīvo un sociokultūras kompetenci. The author of diploma paper have chosen the theme „ The use of proverbs, sayings and tongue twisters at the Russian as a foreign language lessons in form 8-9 at Basic school”.
The aim of Diploma paper is: to find out methological gacilities of use proverbs, proverbiāls and tongue twisters at the lessons of russian as foreign language in forms 8-9 at Basis school.
The Diploma paper consists of introduction, 4 chapters, appendixes and conclusion.
In conclusion the author of Diploma paper deducēs that aimfull and systematical use of proverbs, proverbiāls and tongue twisters develops commucative and sociocultural competence of students.