• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotko muzeja zīmola izveide un attīstīšana.

Thumbnail
Открыть
303-108069-Spirins_Vladislavs_vs20066.pdf (2.181Mb)
Автор
Spirins, Vladislavs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā tiks analizēts Rotko muzeja zīmola veidošanas un attīstības process, akcentējot kultūras mantojuma interpretācijas, vizuālās identitātes un sadarbības nozīmi. Darba aktualitāti nosaka zīmolvedības pieaugošā loma kultūras institūcijās un reģionālo muzeju prakses nepietiekamā izpēte. Pētījumā tiks izmantotas kvalitatīvas un kvantitatīvās metodes, lai pārbaudītu, kā sabiedrība un speciālisti uztver muzeja zīmolu. Pētījuma rezultāti ļaus izstrādāt priekšlikumus Rotko muzeja zīmola pilnveidošanai un konkurētspējas paaugstināšanai kultūras sfērā. Darba apjoms: 96 lpp, 20 attēli, 7 tabulas. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, identitāte, Rotko.
 
The master's thesis analyses the Rothko Museum’s brand development process, highlighting the role of heritage interpretation, visual identity and collaboration. The study uses qualitative and quantitative methods to explore how the brand is perceived by the public and museum professionals. The results form the basis for proposals to improve brand visibility and competitiveness. Thesis length: 96 pages, 20 figures, 7 tables. Keywords: brand, branding, identity, Rothko.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70243
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV