• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo reklāmas rīku loma Latvijas MVU internacionalizācijas veicināšanā

Thumbnail
Открыть
303-108136-Kalnina_Karina_kk21155.pdf (1.349Mb)
Автор
Kalniņa, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vecuma-Veco, Annija
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā pētīta digitālo reklāmas rīku loma Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) internacionalizācijas veicināšanā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kāda ir digitālo reklāmas rīku loma Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu internacionalizācijas veicināšanā, noskaidrojot veidus, kā tie palīdz veicināt internacionalizāciju, kādi ir šo rīku lietošanas veicinošie faktori, kādas priekšrocības tie sniedz un ar kādiem šķēršļiem uzņēmumi saskaras to pielietošanā. Pētījuma rezultāti atklāj, ka digitālie reklāmas rīki sniedz uzņēmumiem iespēju mērķtiecīgi uzrunāt ārvalstu auditoriju un pielāgot komunikāciju konkrēto tirgu vajadzībām, tādējādi veicinot internacionalizāciju, taču to potenciāla pilnvērtīgu izmantošanu kavē zināšanu un resursu trūkums, kā arī dažādi ārēji šķēršļi.
 
The bachelor’s thesis examines the role of digital advertising tools in promoting the internationalization of Latvian small and medium-sized enterprises (SMEs). The aim of the thesis is to explore the role of digital advertising tools in promoting the internationalization of Latvian SMEs by identifying the ways these tools support internationalization, the enabling factors for their use, the advantages they offer, and the barriers companies face in applying them. The research findings reveal that digital advertising tools enable companies to reach foreign audiences in a targeted and market-adapted manner, thereby supporting internationalization; however, their full potential is often hindered by limited knowledge, resource constraints, and various external barriers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70265
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV