E-komercijas attīstības iespējas Abava vīna darītavai
Author
Bekmane, Rebeka
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “E-komercijas attīstības iespējas Abavas vīna darītavai”. Darba mērķis ir izskatīt e-komercijas attīstības tendences gan Latvijā, gan globālā mērogā, novērtēt e-komercijas potenciālu, tā priekšrocības un trūkumus, kā arī veikt salīdzinošu izpēti, lai izveidotu efektīvu e-komercijas attīstības plānu “Abavas vīna darītavai”, ar uzdevumu celt pārdošanas rādītājus un stiprināt uzņēmuma popularitāti. Bakalaura darbs sastāv no trim galvenajām daļām. Pirmajā daļā, balstoties uz teorētiskajiem avotiem, autore analizē e-komercijas nozari, tās attīstības dinamiku un piedāvātās izmantošanas iespējas uzņēmumos, īpaši fokusējoties uz alkoholisko dzērienu tirdzniecības specifiku. Otrajā daļā autore veic padziļinātu “Abavas vīna darītavas” darbības analīzi, izvērtējot tā pašreizējo klātbūtni e-komercijā, tostarp mājaslapas funkcionalitāti, sociālo mediju aktivitātes un klientu uzvedības paradumus. Trešajā daļā autore izstrādā e-komercijas attīstības stratēģijas plānu, piedāvājot risinājumus, lai palielinātu pārdošanas apjomus un stiprinātu uzņēmuma atpazīstamību. Bakalaura darbs satur 66 lapas, 19 attēlus, 1 tabulu un 1 pielikumu The topic of the bachelor's thesis is “E-commerce development opportunities for Abava Winery.” The aim of the thesis is to examine the development trends of e-commerce both in Latvia and globally, to assess the potential of e-commerce, its advantages and disadvantages, as well as to conduct comparative research in order to create an effective e-commerce development plan for the company , with the task of increasing sales figures and strengthening the brand's popularity. The bachelor's thesis consists of three main parts. In the first part, based on theoretical sources, the author analyzes the e-commerce industry, its development dynamics, and the proposed use options in companies, with a special focus on the specifics of the sale of alcoholic beverages. In the second part, the author conducts an in-depth analysis of the “Abava” brand's operations, evaluating its current presence in e-commerce, including website functionality, social media activities and customer behavior. In the third part, the author develops an e-commerce development strategy plan for the “Abava” brand, offering solutions to increase sales volumes and strengthen brand recognition. Bachelor's thesis contains 66 pages, 19 images, 1 table and 1 attachment.