• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-komercijas platformas izvēle suvenīru banknošu pārdošanai

Thumbnail
Öffnen
303-108481-Maskalonoks_Sandis_sm21101.pdf (2.945Mb)
Autor
Maskaļonoks, Sandis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā tiek pētītas populārākās e-komercijas platformas poligrāfijas izstrādājumu –suvenīru banknošu tirdzniecībai, lai izvērtētu to potenciālu un noteiktu visienesīgāko platformu B2C tirdzniecībai. Darba mērķis ir nolemt kurā/s platformā/s tirdzniecība tiks veikta, izveidot interneta veikala prototipu un uzsākt tirdzniecību. Lēmumi tika balstīti uz platformu noteikumiem, komisijas maksām, tirdzniecības procesiem, izmaksu noteikumiem un klientu atbalsta kvalitāti. Pētījumā analizētas tādas platformas kā Amazon, eBay, Etsy, Temu, Aliexpress un Walmart, Wolt. Veikta potenciālo klientu aptaujāšana, lai izprastu pircēju preferences un uzvedību. Tika veikta produkta reklāmas stratēģijas izstrāde. Pētījuma gaitā autors veica suvenīru banknošu tirdzniecību dažādās e-komercijas platformās. Pētījuma noslēgumā tika veikta tirdzniecības rezultātu analīze. Pētījums balstīts uz zinātniskiem avotiem, nozares datiem un autora praktisko pieredzi.
 
The bachelor thesis studies the most popular e-commerce platforms for the sale of printing products - souvenir banknotes in order to assess their potential and identify the most profitable platform for B2C sales. The aim of the work is to decide on which platform/s the trade will be carried out, to create a prototype webshop and to start the sales. Decisions were based on platform terms, commissions, sales processes, fees terms and quality of customer support. The study analysed platforms such as Amazon, eBay, Etsy, Temu, Aliexpress and Walmart, Wolt. A survey of potential customers was conducted to understand buyer preferences and behaviour. A promotional strategy for the product was developed. In the course of the study, the author conducted the sale of souvenir banknotes on various e-commerce platforms. The study concluded with an analysis of the trading results. The study is based on scientific sources, industry data and the author's practical experience.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70322
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV