• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas uzņēmumā ‘’About You’’.

Thumbnail
Öffnen
303-108563-Kule_Elizabete_ek22103.pdf (1.110Mb)
Autor
Kūle, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas uzņēmumā ''About You''. Darba mērķis ir darba mērķis ir izvērtēt digitālā mārketinga izmantošanas iespējas uzņēmumā “About You”, analizējot tādus kanālus kā sociālie mediji, e-pasta mārketings, personalizēts saturs un ietekmētāju mārketings, kā arī sniegt priekšlikumus digitālās komunikācijas uzlabošanai, balstoties uz empīriskajiem datiem. Darba uzdevumi ir Izpētīt un analizēt digitālo mārketinga kanālu nozīmi un pielietojumu uzņēmumā “About You”, veicot aptauju par digitālās komunikācijas kanālu uztveri, kā arī izstrādāt secinājumus un priekšlikumus komunikācijas uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada un trīs nodaļām – teorētiskās daļas, uzņēmuma digitālā mārketinga analīzes un aptaujas rezultātu apskates ar secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms: 67 lapas, 2 pielikumi un 24 bildes. Atslēgvārdi: digitālais mārketings, e-komercija, “About You”, digitālā komunikācija.
 
This study analyses the ways in which the company “About You” applies digital marketing in its daily business. The focus is to learn how the company implements tools such as social media, email, personalized content, and influencers. The goal is also to propose practical solutions for improving digital communication, relying on the data gathered in the project. Therefore, the paper looks at how these digital marketing channels are applied and used at “About You.” A survey was used to find out what the audience thinks about the company’s digital communications. There are three chapters in the thesis: one introduces the subject, one reviews the company’s digital marketing and the third presents the findings of the survey, reaches conclusions, and gives advice. The volume of this work is 67 pages 2 attachments and 24 pictures. Keywords are digital marketing, e-commerce, “About You,” digital communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70329
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV