• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā Mārtiņa Beķereja.

Thumbnail
Открыть
303-109537-Ahmedovs_Aslans_aa22118.pdf (984.1Kb)
Автор
Ahmedovs, Aslans
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir pamаtojoties uz teorētiskām atziņām un empīriskā pētījuma rezultātiem, izpētīt klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā Mārtiņa Beķereja, atklāt nepilnības un sniegt ieteikumus klientu apkalpošanas kvаlitātes uzlabošanai pētāmajā uzņēmumā. Darbs sastāv no trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras avotu saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek raksturota klientu apkalpošanas kvalitātes teorētiskie aspekti, otrajā – klientu apkalpošanas īstenošana uzņēmumā Mārtiņa Beķerejā, trešajā nodaļā apkopoti empīriskā pētījuma rezultāti.
 
The aim of the bachelor's thesis is, based on theoretical insights and the results of an empirical study, to explore the possibilities for improving customer service quality at the company Mārtiņa Beķereja, to identify shortcomings, and to provide recommendations for enhancing customer service quality in the company under study. The thesis consists of three chapters, conclusions and recommendations, a list of references, and appendices. The first chapter describes the theoretical aspects of customer service quality, the second focuses on the implementation of customer service in the company Mārtiņa Beķereja, and the third chapter presents the results of the empirical study.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70433
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV