Affiliate Mārketinga izmantošana digitāla vidē.
Author
Ivančikovs, Daniils
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Affiliate Mārketings izmantošana digitāla vidē”. Affiliate mārketings ir diezgan jauns mārketinga virziens, kas ar katru dienu kļūst arvien populārāks. Affiliate mārketings ir diezgan viegls un sistemātisks digitālā mārketinga vieds. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt teorētiskos aspektus par Affiliate mārketingu, veikt statistisko datu analīzi, izvērtēt Affiliate mārketinga attīstības tendences un nozares potenciālu Latvijā un pasaulē, ka arī veikt secinājumus un priekšlikumus par pētījumu. Darbs sastāv no trim daļām: Affiliate mārketinga teorētiski aspekti, statistiskiem datiem un no pētījuma par Affiliate mārketinga attīstības tendence. Darba apjoms: 60 lappuses, 3 tabulas, 11 attēli, 37 izmantotās literatūras avoti The topic of the bachelor’s degree is “using Affiliate marketing in a digital environment.” Affiliate marketing is a new line of marketing that is becoming more popular every day. Affiliate marketing is an easy and systematic form of digital marketing. The aim of the Bachelor's work is to explore theoretical aspects of Affiliate marketing, analysis of characterizing statistical data, evaluate Affiliate's marketing development trends and industry potential in Latvia and the World, as well as to draw conclusions and proposals regarding the study. The work consists of three parts: theoretical aspects of affiliate marketing, statistical data, and a study on Affiliate's use of marketing in companies. The scope of the paper: 60 pages, 3 tables, 11 figures, 37 literature sources.