Zīmola identitāte un vizuālais tēls: skaistumkopšanas zīmola "ONE:ZERO COSMETICS" komunikācijas analīze
Author
Zadaua, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola identitāte un vizuālais tēls: skaistumkopšanas zīmola “ONE:ZERO COSMETICS” komunikācijas analīze”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt zīmola identitātes un vizuālā tēla nozīmi, zīmola un patērētāju mijiedarbību. Detalizēti veikt piemēra analīzi Latvijas kontekstā. Lai sasniegtu iecerētos mērķus nepieciešams veikt zīmola ONE:ZERO COSMETICS identitātes un vizuālā tēla kontentanalīzi, interviju ar zīmola dibinātāju un patērētāju aptauju. Darba teorētisko pamatojumu veido trīs galvenās nodaļas. Pirmajā nodaļā aprakstīti zīmola identitātes galvenie elementi un nozīme. Otrajā nodaļā aprakstīts zīmola vizuālais tēls, kā zīmola neatņemama sastāvdaļa, paskaidrojot tā nozīmi. Trešajā nodaļā apkopota zīmola un patērētāju mijiedarbība un tās veidi. Pētījuma metodoloģijā izmantota kontentanalīze, strukturētā intervija un tiešsaistes aptauja. The topic of the bachelor thesis is “Brand identity and visual image: communication analysis of the beauty brand “ONE:ZERO COSMETICS””. The aim of the bachelor thesis is to explore the role of brand identity and visual image, the interaction between brand and consumer. To carry out a detailed case study analysis in the Latvian context. In order to achieve the objectives, it is necessary to carry out a contextual analysis of the brand identity and visual image of ONE:ZERO COSMETICS, an interview with the founder of the brand and a consumer survey. The theoretical basis of the work consists of three main chapters. The first chapter describes the main elements and meaning of brand identity. The second chapter describes the visual image of the brand as an integral part of the brand, explaining its meaning. The third chapter summarises the interaction between brands and consumers and the ways in which they interact. The research methodology used is contingency analysis, structured interview and online survey.