Digitālā komunikācija tūrisma veicināšanai Alūksnē: "Instagram", "Facebook" un vietējās mājaslapas izmantojums
Autor
Raipule, Samanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Datum
2025Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “Digitālā komunikācija tūrisma veicināšanai Alūksnē: Instagram, Facebook un vietējās mājaslapas izmantojums” mērķis ir noskaidrot kāda nozīme ir digitālajiem komunikācijas kanāliem – Instagram un Facebook kontam- visitaluksne, un vietējai mājaslapai, lai tiktu veicināts tūrisma pieaugums Alūksnē. Teorija daļa veidota izanalizējot informāciju par digitālo komunikāciju, sociālo mediju mārketingu, kāda ir komunikācijas sociālajos medijos Instagram, Facebook un arī mājaslapai, lai tiktu piesaistīti sekotāji, tāpat arī tiks aplūkots, kāda ir tūrismu aģentūru komunikācija sociālajos medijos. Pētījuma metodes ir aptauja tiešsaistes vidē, daļēji strukturētā intervēšana un nobeigumā sociālo mediju un mājaslapas datu analīze, veicot kontentanalīzi. The aim of the bachelor’s thesis “Digital communication for tourism promotion in Alūksne: The use of “Instagram”, “Facebook” and the local website “ is to explore the role of digital communication channels in promoting tourism in Alūksne. The research focuses on the significance of the visitaluksne Instagram and Facebook accounts, as well as the official local website, in increasing tourist engagement and destination visibility. The theoretical part examines the concepts of digital communication, social media marketing, and how communication on platfroms like Instagram, Facebook and website helps attract followers. It also considers how tourism agencies utilize social media in their communication strategies. The research methods applied include an online survey, semi-structured interviews and analysis of social media and website data through content analysis.