TV3 ziņu portāla sporta nodaļas redakcionālās izvēles un komerciālā ietekme uz piedāvāto saturu
Autor
Zālītis, Haralds
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Datum
2025Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs “TV3 ziņu portāla sporta nodaļas redakcionālās izvēles un komerciālā ietekme uz piedāvāto saturu” mērķis ir izpētīt un analizēt, kā komercmediju loģika, pieeja un auditorijas intereses ietekmē redakcionālo pieeju un izvēles attiecībā uz piedāvāto sporta saturu TV3 portālā, kā arī to, vai publicētais saturs atbilst auditorijas interesēm un vajadzībām. Teorētiskajā daļā apkopota informācija par komerciālajiem un sporta medijiem, sporta žurnālistiku, kā arī aprakstītas mediju loģikas un ziņu vērtību teorijas. Metodoloģiskajā daļā aplūkotas pētījumā izmantotās pētnieciskās metodes, bet empīriskajā daļā apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti, kas noved pie pētījuma gala rezultātiem un secinājumiem. The aim of the bachelor’s paper “Editorial choices and commercial impact of the sports department of TV3 news portal on the content offered” is to analyze how commercial media logic, approach, and audience interests influence the editorial approach and choices in relation to the offered sports content on the TV3 portal, as well as whether the content meets the interests and needs of the audience. The theoretical part summarizes information about commercial and sports media, sports journalism, and describes the media logic and news values theories. The methodological part outlines the research methods used, while the empirical part summarizes and analyzes the results of the research, leading to the research results and conclusions.