Integrētā mārketinga komunikācija luksusa sporta pakalpojumu pārdošanā. BeFirstSports gadījuma analīze
Autor
Evarsone, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Datum
2025Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “Integrētā mārketinga komunikācija luksusa sporta pakalpojumu pārdošanā. BeFirstSports gadījuma analīze” tiek analizēta integrētās mārketinga komunikācijas nozīme ekskluzīvu sporta pakalpojumu uzņēmumu zīmolu veidošanā, kā arī klientu piesaistē. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts zīmola tēla jēdziens, integrētās mārketinga komunikācijas jēdziens, ekskluzivitāte un patārētāju sajūtu veidošanas nozīme luksusa zīmolu mārketingā. Metodoloģiskajā daļā aprakstītas pētījuma izmantotās pētniecības metodes- kvantitatīvā kontetanalīze, daļēji strukturētā intervija. Darbā secināts, ka “BeFirstSports” veiksmīgi piesaista un notur klientus, izmantojot emocionāli piesātinātu saturu, personalizētu attieksmi un stratēģiski izplānotus digitālās komunikācijas kanālus. Atslēgas vārdi: Integrētā mārketinga komunikācija, luksusa sporta pakalpojumi, digitālā vide, klientu lojalitāte, personalizācija, VIP serviss The bachelor's thesis “Integrated Marketing Communication in the Sale of Luxury Sports Services: A Case Study of BeFirstSports” analyzes the importance of integrated marketing communication in building the brand of companies offering exclusive sports services, as well as in attracting clients. The theoretical part of the thesis examines the concept of brand image, the definition of integrated marketing communication, exclusivity, and the role of sensory experiences in the marketing of luxury brands. The methodological part describes the research methods used in the study—quantitative content analysis and semi-structured interviews. The study concludes that “BeFirstSports” successfully attracts and retains clients through emotionally engaging content, personalized service, and strategically tailored digital communication channels. Keywords: Integrated Marketing Communication; Luxury Sports Services; Digital Environment; Customer Loyalty; Personalization; VIP Service.