Sporta bāra un izklaides centra O'Learys mārketinga komunikācijas analīze Latvijas tirgū
Автор
Krūsa, Beāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Дата
2025Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba izvēlētā tēma ir “Sporta bāra un izklaides centra O’Learys mārketinga komunikācijas analīze Latvijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un analizēt sporta bāra un izklaides centra “O’Learys” mārketinga komunikāciju Latvijas tirgū, balstoties uz teorētisko literatūru, kā arī autores veiktajiem empīriskajiem pētījumiem. Pētījumā daļā izmantotās metodes - kvantitatīvā kontentanalīze, aptauja, intervija un novērojums. Darba gaitā tiek izvirzīti secinājumi un sniegti ieteikumi komunikācijas efektivitātes uzlabošanai un zīmola atpazīstamības stiprināšanai. Darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi: analizēt mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus, izvērtēt uzņēmuma pašreizējās mārketinga aktivitātes un izmantotos komunikācijas kanālus, veikt mērķauditorijas izpēti un analizēt klientu pieredzi un uztveri, balstoties uz empīrisko datu apkopojumu un analīzi. Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek aplūkoti teorētiskie aspekti par mārketinga komunikāciju, tās kanāliem, sociālo mediju lomu, zīmolu, kā arī integrētās komunikācijas būtību. Otrajā daļā sniegta informācija par sporta bāra un izklaides centra “O’Learys” darbību, mārketinga pieeju un konkurences vidi. Trešajā daļā veikta empīriskā izpēte, kuras ietvaros analizēti uzņēmuma sociālo tīklu ieraksti, veikta klientu aptauja, strukturēts novērojums uzņēmuma telpās un intervija ar mārketinga daļas pārstāvi. Darba apjoms ir 73 lapaspuse. Tajā ir 8 attēli un 4 pielikumi. My Bachelor thesis topic is “ Marketing communication analysis for a sports bar and entertainment centre O'Learys in the Latvian market” The aim of the bachelor thesis is to study and analyse the marketing communication of the sports bar and entertainment centre "O'Leary’s" in the Latvian market, based on theoretical literature, as well as empirical research conducted by the author. The methods used in this research - quantitative content analysis, survey, interview and observation. The paper draws conclusions and provides recommendations to improve the effectiveness of communication and strengthening brand awareness. To achieve the aim of the thesis the following tasks were set: to analyse the theoretical aspects of marketing communication, to evaluate the company's current marketing activities and the communication channels used, to conduct a target audience study and to analyse customer experience and perception based on the collection and analysis of empirical data. The thesis consists of three parts. The first part deals with theoretical aspects of marketing communication, its channels, the role of social media, branding and the nature of integrated communication. The second part provides information on the activities of the sports bar and entertainment centre O'Learys, the marketing approach and the competitive environment. The third part of the paper is an empirical study, which includes an analysis of the company's social media posts, a customer survey, a structured on-premises observation and an interview with a member of the marketing department. The thesis is 73 pages long. It contains 8 pictures and 4 attachments. Keywords: marketing communication, sports bar and entertainment venue, social media marketing, brand awareness, integrated marketing communication